32 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-16
Boka nu, betala på plats
Priceline
Travelocity443 US$
Hurb451 US$
Omdömet skrevs 11 augusti 2019

Vi åkte till detta hotell för andra gången då vi tyckte det var riktigt bra när vi var här för 4 år sedan och nu var det nyrenoverat.
Men vi såg inte att det bytt inriktning till att vara fokuserat på barnfamiljer (2-10 år).
Stranden var ju lika bra, och maten var även den utmärkt, men nu var alla vita dukar borta i matsalen (blev väldigt hög ljudvolym i restaurangen). och istället för att mötas med en drink till maten så välkomnade barnklubben till middagen. Man hade även renoverat rummen som i och för sig var fina, men man hade nu toalett (väldigt trång) och dusch med frostat glas i dörrar och väggar, inget som vår 14 åriga dotter uppskattade. Hon fick dessutom en barnsäng som extra säng, efter en hel del diskussioner lyckades man få fram en något större som var väldigt hård
Så detta hotell kan jag bara rekommendera till par (om de står ut med massor med barn överallt) eller barn familjer om barnen är mindre än 11 år
Denniz på uteserveringen var mycket trevlig och där kunde vi äta utan hög ljudvolym

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack Kenneth B
Omdömet skrevs 29 juni 2019

Rent och snyggt. Bra personal och superbra frukost. Alla var mkt vänliga och städerskan fantastisk. Varje dag stod en liten blomma på rummet. Man kunde ta med sig macka och frukt till strandområdet från frukostbuffén

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Britta301
Omdömet skrevs 11 november 2018 från mobil enhet

Mycket fint hotell vid stranden. Hotellområdet fint och fräscht. Det fanns barnklubbar med olika aktiviteter, olika träningspass man kunde vara med på. Fint gym. Fint spa som ingår. Vi hade frukost och middag och vilka bufféer, bland de bättre jag har ätit. Är väldigt nöjd med min becka här

Datum för vistelsen: november 2018
2  Tack 375elisabethn
Omdömet skrevs 1 november 2017

Personalen var mycket serviceinriktad och vänligt bemötande. Enda missen var vid en bokning av hyrbil, då vi inte fick all info om hur vi skulle få tillgång till bilen. Vi upptäckte
kort efter ankomsten, att biltrafiken utanför lät in i vårt hotellrum. Detta talade vi med receptionspersonalen, och fick genast ett nytt fint rum med "nästan" havsutsikt. Tyvärr visade det sig det nya rummet var beläget intill gymhuset och en annan byggnad för leveranser av mat, avfall etc. Rummet var ljust och fräscht. Städningen på rummet och övriga anläggningen var exemplarisk. Mycket fint läge med egen strand och flera pooler. Speciellt uppskattande var utomhusyogan. Avkopplande spa-avdelning var en upplevelse. Maten var mycket vällagad och trevligt komponerad i teman. Ett plus var att vi på avresedagen efter utcheckning, fick tillgång till ett avsides rum att duscha och byta kläder inför avresan hem. Vi är mycket nöjda för en fin vistelse på Iberostar Playa de Muro och vill rekommendera hotellet till andra.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Mariette E
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Varit här under 1 vecka. Hotellet är jättefint och har ett fantastiskt läge vid havet.
Vi är både nöjda och lite missnöjda. Skulle kunna ge 4-5 ⭐ men tyvärr så sjunker det pga personal i receptionen. Kommer dela upp i olika grupper och förklara mer.

Receptionen 2 ⭐⭐: Första dagen vi ska äta middag så vill vi fråga om det finns nån klädkod. Det är ju ett väldigt fint hotell. Mannen i receptionen förklarar att männen inte får ha linne och måste ha långbyxor. Kvinnor får välja vad dom vill...
Jag frågade vad vi ska göra för min man har inga byxor med sig.
Svaret blev "ja då kan ni inte gå dit". Vi får gå och akutköpa byxor för vi har ju betalt för middag hela veckan. Det fick bli butiken entrén. Dom kostade 110 € !!!
Väl i restaurangen går mer än hälften i shorts! Ingen bryr sig och ingen blev tillsagd att byta kläder. Så varför får vi ett sådant svar Alex?

Star friends personalen ⭐⭐⭐⭐⭐: Helt fantastiska! Underbara med barn och bra underhållning.

Städ personalen ⭐⭐⭐⭐⭐: Mycket duktiga och trevliga!

Personal och maten på restaurangen ⭐⭐⭐⭐⭐: Supergod mat, jättetrevlig personal!

Hotellrummet ⭐⭐⭐⭐: Vi hade rum mot Spa huset så inte bästa utsikten men helt ok. Sängarna var bra. Fanns ett litet kylskåp. Lite besviken på att det inte finns litet pentry med lite porslin m.m. Toaletten var inte ok. Trång och dörren är gjord av glas och det går inte att låsa.

Poolen ⭐⭐⭐⭐⭐: Toppen och inte kallt. Ingen stress till solstolarna. Folk bokar dom tyvärr men det finns ändå plats kvar.

Datum för vistelsen: juli 2017
1  Tack 922annelieg