Omdömet skrevs 4 april 2018 från mobil enhet

I genren all inclusive för barnfamiljer är detta hotell riktigt bra.
+ mycket bättre all inclusive än liknande hotell. Bra och smakrik mat. Riktiga drinkar och gott vin som ingår.
+otroligt bra läge vid stranden och dessutom flera fina poolområden
+trevlig personal och fina nya rum
+padeltennis ingår i hotellkostnaden

Minus för de obefintliga myspromenaderna utanför hotellområdet. Taxi gäller.
I april så är pooler och hav iskalla.

Bodde här: april 2018, reste med familjen
1  Tack Christian N
Zafiro H, Gerente på Zafiro Bahía, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2018

Thanks so much for your review! We would like to see you again.

Omdömet skrevs 22 oktober 2017

fint och fräscht hotell
mycket fin mat och frukost
all inclusive var verkligen bra
nära till fin strand
trevlig persona överallt

dock 2 stora minus
1= panik tidigt på morgon för att få tag i en solstol och man kan inte lämna solstolen på morgonen för då plockar de bort handdukarna för en
alltså en stress hela veckan för att få en solstol

2= att det INTE är rökfritt område inte så trevligt att ligga och sola upp till en som röker eller att sitta och ta en drink med rök uppe i ansiktet eller äta lunch ute på buffen med massa rök

för att vara ett 4 stjärningt hotell skall det endast finnas separata rökplatser enligt mej

annars som sagt ett fint hotell med närhet till bra strad och god mat och dryck
även supertrevlig personal
är man van att åka till Sunwing så är barnaktiviteterna klassen bättre där kan jag tycka

• Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
4  Tack Maria Ö
Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var 4 vuxna och 6 barn som spenderade en vecka här. Ett fantastiskt hotell! Helt underbar personal, bästa all inclusive jag upplevt, rent och snyggt överallt, bra underhållning och bra pooler.
God mat som smakar olika varje dag. Mycket att välja på så det passar alla. Extremt goda drinkar och bara vin på flaska.
Fin strand med långgrund havsbotten. Skönt i havet. Pooler för alla barn som vuxna. Bra lekplats som var populär hos våra barn.
Lägenheterna är fina och rymliga, men lite slitna. Sköna sängar och bra extrasängar. Extremt skön dusch.
Vi bodde i 2 stycken 2 rumslägenheter i hus 2.
Det var tyvärr väldigt lyhört på kvällen från underhållningen. Glasdörrarna isolerar dåligt så ljudet är väldigt högt.
Om man isolerar bättre så blir allt perfekt.
Det vore bra om de åtgärdar lukten av avlopp som spred sig vid poolen och även i lägenheten. Den lukten kändes mest när det regnat. Tyvärr var den inte så fräsch att ha i näsan när man skulle äta lunch.
Trots detta är vi supernöjda och vill åka tillbaka!!!

Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
2  Tack Sylta80
Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Bra anläggning med fina poolområden och närhet till strand. Många möjligheter till gratis aktiviteter som tennis, minigolf och lekpark. Bra mat och service på restaurangerna. Perfekt för familjer med barn i alla åldrar. Vi räknar med att komma tillbaka.

Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
1  Tack Martin G
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Bra hotell för familj med barn i olika åldrar. Bästa all-inclusive vi vart med om, nästan allt ingår. God mat och dryck, både buffé och al'a cart. Shower på kvällarna och mycket aktiviteter för alla åldrar. Vi bodde i ett rum med takterrass med bubbelpool på taket vilket var galet bra. Vi bubblade på kvällen under stjärnhimlen. Vi hade födelsedagar och hotellet kom med små gåvor på dessa.
Det som drar ner betyget en aning är att de inte bytte sängkläder på hela veckan!! Har aldrig vart med om det tidigare. Sen kom det en inte alltför trevlig odör från acn i sovrummet ibland. Men hotellet gjorde allt för att rätta till och göra oss nöjda. Kan varmt rekommendera det här hotellet.

Bodde här: september 2017, reste med familjen
2  Tack Sandra B
Viva h, Gerente på Zafiro Bahía, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2017

Dear Sandra,
Thank you very much for your kind review. I am very happy to hear that you enjoyed your stay with us. It sound perfect to watch the stars from a Jacuzzi!!
I regret the issue with the bed blanket, This is no our way, so There is a misunderstood. I ´ll found out. I do apologize for this matter.
We look forward to welcoming you next season,
Best regards,
The Hotel manager