Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Semester med vår lilla släkt och firar lilla mor som fyllde 70 år. Så valde vi detta hotell som ligger vid Alcudia kusten. Ett kanon hotell rent och snyggt. Maten var kanon, varit på många allinclusiv men detta var ett av dem bästa. Inte för mycket mat utan precis lagom och bra variationer ej samma varje dag. Personalen mycket trevlig och tillmötesgående. Inte jättemycket att göra för barnen men det finns lite spel mm. Poolen inte varm.. Och jag skulle rekommendera detta hotellet. Vilket jag redan gjort för mina vänner

Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack Chrona1967
Omdömet skrevs 29 augusti 2015 från mobil enhet

Jag har spenderat en vecka tillsammans med min kompis på detta hotell. Båda var supernöjda med allt vad det gällde, mat, service, hygien, pool och placering osv. Dock var vi båda besvikna på kuddarna och jag även på sängen. Men det är ju lite något som hör till de flesta hotell. Har definitivt upplevt hårdare sängar och plattare kuddar förut. Personalen var så himla trevliga och måna om hur vi gäster mådde. Vi fick betala 150kr för wi-fi i en vecka, men det var det värt! Det funkade jättebra över hela hotellet, även utomhus och var jättesnabbt. Jag tog massage vid poolen en eftermiddag, den var sådär. Jag hade kunnat gjort ett bättre jobb :p det var en ung ljus tjej. En kille jag träffade på hotellet gjorde några dagar efter mig, då var det en lite äldre och större dam som masserade och han blev supernöjd.
På torsdagar var det drinkväll, då var utbudet på drinkarna större och mer avancerat. Dock kostade dessa drinkar 4euro, men det var dom helt klart värda.
TACK grupotel amapola för en toppen vecka

Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
Tack Jenny N
Omdömet skrevs 11 juli 2015 från mobil enhet

I korta ord kan man säga att hotellet är som ett "kryssnings fartyg" = har buffé, underhållning,aktiviteter och en helt ok bar!

Maten var bra och mycket att välja på. Var aldrig två identiska måltider någon gång trots att vi åt både lunch och middag där.

Helt ok underhållning under alla kvällar.

Ett minus är att många besökare trodde att alla pratade tyska.

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack KRJB
Omdömet skrevs 12 juni 2012

Bra rum ok inte så stora men lagom för två. 99% tyskar och gratis drinkar.synd att klaga. Underhållningen kunde ha varit roligare men man är ju inte där för att sitta på hotellet som tyskarna själva. Nej vi svenskar vet hur man roar sig på annat håll. Övrigt: Rena stora lokaler bra mat städning av rum varje dag trevlig personal, Kanske lite kallt i havet men det var inga problem att bada vecka 21. värt pengarna.

Tips för att välja rum: Lite liv vissa kvällar men det är folkfest blir tyst vid midnatt.
  • Bodde här: maj 2012, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo
Tack David L
Omdömet skrevs 16 juni 2011

Amapola var ett toppenhotell. Mycket vänlig personal,rent, mycket god mat o inte långt till
stranden. Det var ett så härligt lugn som passade oss pensionärer.
Aktiviteterna var trevliga. Hit åker vi gärna igen.

• Bodde här: juni 2011, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo