• Frukost ingår
iberostar.com
iberostar.com
  • Pool
Eix Lagotel(Playa de Muro)(Mycket prisvärt!)
galahotels.com
  • Frukost ingår
Zafiro Bahía(Playa de Muro)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 12 juni 2018

Helt perfekt,Bra rum med separat sovrum,bra utsikt,,Bra frukost,trevlig personal,rent och snyggt,poolområdet var bra,nära till butiker och restauranger,åker gärna tillbaka till hotellet,helt nöjd med semestern

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
2  Tack kurtgustav
Omdömet skrevs 10 juni 2018

Riktigt bra hotell med trevlig å hjälpsam personal med service. Riktigt fins nyrenoverade rum. Är 3e gången jag återkommit till detta hotell och de kommer bli fler gånger! Rekommenderas varmt! Mycket bra pris samt nära till allt.

Tips för att välja rum: Bokar alltid med pentry, gillar de.
Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack tanteluttan
Omdömet skrevs 19 maj 2018

Ett riktigt bra hotell för cyklister. Dom har ett fint cykelrum där man kan förvara cykeln, samt lite verktyg och tvättmöjligheter för cykeln. Rummen var fräscha med sovrum, allrum med liten köksdel, samt balkong. Rent och fint på rummen. Det fans två pooler på området, den ena hade poolbar. Vi hade bokat halvpension och maten var riktigt bra med mycket variation. Kan varmt rekommenderas speciellt för cyklister.

Bodde här: maj 2018, reste med vänner
Tack Matts A
Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

Med i åtanke att detta är ett familje och pensionärs hotell så tycker jag det var kanon.
Servicen och maten var väldigt väldigt bra samt underhållningen som styrdes av Domingo. Domingo är en kanon kille som vet hur man får saker att hända.

Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
1  Tack Daniel N
Omdömet skrevs 6 oktober 2017

Sjukt roliga människor! Både personal och städare! Jag kan spanska rätt bra, men upplevde verkligen att de kunde prata god engelska här. Jag älskar både maten (halv inklusive för oss) och priserna i baren (öl = 3 euro ett! :D) De städade rummen väl och AC-n fungerade felfritt (ett stort krav för mig). Minus för de som reser för att festa då detta hotell är mer familje / pensionär inriktat. Men roliga aktiviteter erbjuds varje dag ex. Pingis, biljard och skjuta softairgun (pricktävling). Fråga efter Domingo, han levererar!

• Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack CowboyViking S