“Hit åker vi igen! Toppmodern nyrenoverad villa ...”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Utmärkt - baserat på 1 omdöme

Omdömen från våra medlemmar

Cecilia L
2 omdömen
“Hit åker vi igen! Toppmodern nyrenoverad villa med fantastiskt läge!”
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan för en vistelse i juni 2018

Jag kan varmt rekommendera detta fantastiskt fina boende med vacker utsikt och med alla faciliteter du behöver. Privat, stor, fräsch pool. Fyra fina sovrum, alla med nya sköna sängar. Stort kök som har allt du behöver för att kunna laga mat och matplats för många gäster. Lugnt och tyst område och ändå har du närheten till restauranger och uteliv inom några kilometers avstånd. Närhet till havet, 5-10 min med bil och det tar bara 15 min till/från flygplatsen. Inga störningar från flygplatsen.
Ett perfekt boende för två familjer eller en stor familj med stora rymliga ytor att umgås på. Två stora balkonger/terrasser med många sittplatser och fantastisk utsikt.

En vacker välskött trädgård med fruktträd och örter. En stor gjuten grill för barbeque-kvällar vid poolen. Kan inte bli bättre! Hit åker vi igen! Dessutom en supertrevlig ägare som gav oss massor av unika tips!

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera