“Ojämn standard på maten”
Omdöme om Hungry Corner

Hungry Corner
Rankad som nr 220 av 961 Restauranger i Phuket
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Servicen är snabb. Bra meny med massor att välja mellan. Tyvärr har det hänt att maten varit både kall, torr och bränd. Har klagat flera gånger och då fått ny mat men det känns olustigt. Årets besök blev färre än tidigare år trots att man delade ut rabattkuponger.

Tack Lisa189839

Omdömet skrevs 11 mars 2018

God mat, både thai och europeisk. Snabb service och rätterna kom in i rätt ordning, dvs förrätt, varmrätt och dessert.

Tack Sk_neLudde
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Det ser inte mycket ut för världen men du blir väl omhändertagen och maten är utsökt.
Fisk, kött, pizza och thaimat, allt är lagat med kärlek

Tack aeros_61
Omdömet skrevs 20 december 2017 från mobil enhet

Mycket välsmakande thailändsk mat! trevlig och mycket service-mindes personal, gjorde min dag när de kunde göra Chicken Tamarind, fast det inte stod på menyn. Vi åt flera gånger här under vår resa.

Tack Evelina K
Omdömet skrevs 11 februari 2016

Detta är en överraskning då man lätt missbedömer Restaurangen då den ligger som en i raden av många längs huvudgatan. Maten är vällagad oavsett vilken av stilarna man väljer på sin mat. Därtill är personalen serviceinriktade och trevliga.

Tack Peter B

Resenärer som tittade på Hungry Corner tittade också på

Besökt Hungry Corner? Berätta vad du tyckte!