“Väldigt god mat i mängder.”
Omdöme om Kopitiam by Wilai

Kopitiam by Wilai
Rankad som nr 13 av 980 Restauranger i Phuket
Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

En restaurang som serverar väldans god och billig mat!
Jag och flickvännen beställde 3 olika rätter som vi inte orkade äta upp och då har vi ändå aptit som heter duga.
Av alla ställen vi ätit på i Thailand så hamnar detta ställe uppe i övre toppskiktet.
Besöker ni Phuket Town så ska ni absolut pröva detta ställe som ligger stadens äldre delar som är omringad av mysiga hus.

Datum för besöket: februari 2018
Tack tommye867

Omdömet skrevs 22 mars 2017 från mobil enhet

Mysigt, lite annorlunda Thai ställe med väldigt många olika rätter att välja på.
Lite annorlunda att gå på toan då man går igenom köket innan man kommer till toan. Roligt att se hur det Thailändska köket ser ut.
Bra service!

Tack LinnP83
Omdömet skrevs 20 mars 2017 från mobil enhet

Vällagad mat men genuina smaker, stort utbud av både kinesiskt å thailändskt, vänlig service och mysig atmosfär väl värt ett besök. Gå gärna på ett toa besök för då får ni en inblick i det tailändska/kinesiska köket och dess atmosfär. Kommer defenetivt åter.

Tack Dan P
Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Ett så stort utbud att det var svårt att välja Valde en 5-rätters meny. Det var så fantastiskt god mat och man blev väl bemött och snabbt servad.

Tack 0ANNOR0
Omdömet skrevs 23 november 2015 från mobil enhet

Utmärkt resturang! Vi åt här nästan varje dag under vår vistelse i Phuket. Maten är riktigt god och restaurangen belägen på en trevlig gata. Alltid fullt med folk i restaurangen.

Datum för besöket: november 2015
Tack P3942SYdavidl

Resenärer som tittade på Kopitiam by Wilai tittade också på

Besökt Kopitiam by Wilai? Berätta vad du tyckte!