“God mat och trevlig personal”

Rico's Pizzeria and Steakhouse
Rankad som nr 165 av 848 Restauranger i Phuket
Kök: Brittiskt
Omdömet skrevs december 11 2016 från mobil enhet

Vi var 6 personer som valde att äta en middag på Rico's.
Vi valde lite olika rätter men jag åt en förrätt med vitlöks bräserade räkor med lite chili som extra krydda. Var mycket gott och vällagat. Till huvudrätt åt jag en pepparstek med pepparsås och bakad potatis därtill. Mycket bra tillagad och välstekt. Köttet var något torrt p.g.a. att jag valde välstekt. Medium stekt skulle var perfekt. Till detta drack jag lokalt producerat öl. Helt ok. Restaurangen är fint inredd och jag uppskattar att dom har dukar på borden som ger ett varmt och trevligt intryck. Personalen är mycket positiv och vänlig och håller hög klass gällande service.
Även alla övriga i sällskapet var nöjda och belåtna med maten och restaurangen.

Tack Ronnie B

Omdömet skrevs april 3 2016 från mobil enhet

Vi åt en räkcoctail som var sagolikt god. En Black & White där fläskfilén var torr som en skosula. De som åt pizza var nöjda. Själva restaurangen är läcker och personalen är otroligt serviceminded och trevlig. Kanske värt ett besök en gång till för alla kan ju misslyckas.

Tack Jill M
Omdömet skrevs mars 19 2016

God mat överlag. Testade både fisk och pizza och båda delarna var goda. Bra priser och snabb service av trevlig personal.

Tack marie51633
Omdömet skrevs februari 3 2016 från mobil enhet

Vi var två stycken som var inne vid lunch och käkade varsin thairätt. Rent ovh fräscht ställe med trevlig personal och 25% billigare mellan kl 11-18.

Tack Håkan N
Omdömet skrevs januari 1 2016 från mobil enhet

Ricos har helt okej mat, servicen är jättebra och personalen är hjälpsam och trevliga. Vinutbudet är lågt men plus för att barnen får gratis glas efter maten :)

Tack Henrik H

Resenärer som tittade på Rico's Pizzeria and Steakhouse tittade också på

Chalong, Phuket

Besökt Rico's Pizzeria and Steakhouse? Berätta vad du tyckte!