“Mycket trevlig personal”

Kök: Thailändskt
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Väldigt lyhörd personal, förväntar oss 5 i topp nästa gång. Jättegoda råvaror men den sista finishen kommer nästa gång.

Tack MadeleineR228

Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Gick dit efter att ha rest i ett dygn. Orkade helt enkelt inte gå ner till huvudgatan utan ville ha något nära hotellet. Inga förväntningar, men riktigt god mat.

Tack Jenny A
Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Besökte denna restaurang flertalet ggr förr. I år kändes den inte lika mysig. Nya ägare och ändrad meny. Smaka inte lika bra i år. Maten serverades inte tillsammans vilket inte är så bra om man är ett sällskap. I övrigt så är det dock en trevlig restaurang som man gott kan prova.

Tack Lars N
Omdömet skrevs 8 maj 2016

God äkta thai mat till bra priser, trevlig personal plus att ägaren till restaurangen pratar bra engelska. Under kvällarna vi var där spelad dom också skön och lugn thai livemusik vilket gör att jag varmt kan rekommendera denna restaurang.

Tack Lars G
Omdömet skrevs 19 februari 2015

Detta ställe är ett rikitgt bra matställe som erbjuder god thaimat till mycket bra pris. Vi åt här flera gånger och var nöjd varenda gång. Thaimaten är riktigt god och kostar bra mycket mindre än om man skulle äta efter huvudgatan.
Kan varmt rekommendera detta ställe om man vill undvika alla dyra matställen vid huvudgatan och avnjuta godare och billigare mat vid Kata!

• Atmosfär
Tack W00te

Resenärer som tittade på Thai Thai Restaurant tittade också på

Besökt Thai Thai Restaurant? Berätta vad du tyckte!