“Dålig service!!”
Omdöme om AOP Karon Seafood

AOP Karon Seafood
Rankad som nr 640 av 940 Restauranger i Phuket
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Maten var god. MEN alla vid bordet fick inte maten samtidigt. Den sista fick maten över 30 minuter efter den första. Inte OK!!!!!! Hon hade dock fått sitt ris alldeles i början som kallnade. Personalen var arrogant och ville inte förstå problemet. Dom pratade på sitt språk och skrattade när vi flera gånger påtalade att vi inte var nöjda.

Tack Camilla W

Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 5 juli 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 19 juni 2018

Resenärer som tittade på AOP Karon Seafood tittade också på

Besökt AOP Karon Seafood? Berätta vad du tyckte!