Öppet i dag: 16:00 - 23:00

Mer information
från 2 140,46 US$
Mer information
Omdömet skrevs 2 december 2019 från mobil enhet

Sååå mycket folk och ändå inte rörig. Tips:Gå ett varv och kolla innan du handlar. Priserna verkade sjunka i takt med att klockan gick. Matavdelningen var helt galen. Köpte med lite färdigmat och åt på balkongen på hotellet.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Ulla F
Omdömet skrevs 16 februari 2019 från mobil enhet

Om man gillar marknader så är denna plats och rekommendera. Finns mycket man kan handla här ex mat, kläder, smycken, elektronik mm. Kan bli väldigt varmt och kvavt inne bland affärerna eftersom det är plåttak över nästan hela marknaden.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack Truckermike76
Omdömet skrevs 15 april 2018 från mobil enhet

Stort utbud av både mat och kläder, men det blir väldigt varmt då hela marknaden är under plåttak.
Var där med min son, som blev less på värmen efter 1 timme.

Datum för upplevelsen: april 2018
Tack smile_sthlm
Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

Gillar man marknad så är detta ett måste. Stort, det mesta under plåttak. Man måste pruta om priset. Vi åt på en liten restaurang The Waiting Bar som ligger i anknytning till marknaden.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Semestertrollet
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Vi tog en taxi för 1000 bht tor c. 20km enkel resa. Vi bad taxin hämta oss 3 tim senare. Marknaden hade allt och lite till. Mat av ALLA de slag kläder skor elektronik mm. Vi han inte gå över hela området innan vi åkte hem.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack 723jannew