“Bra meny”
Omdöme om Red Chopsticks

Red Chopsticks
Rankad som nr 80 av 438 Restauranger i Karon
Omdömet skrevs 1 april 2018

Bra och lättförstådd meny med bilder. Korean bbq är ett gott val och lite kul att grilla din egen mat vid bordet. Väldigt mycket mat.

Tack segerbladanna

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Läst om denna på tripadvisor så det blev ett besök som avslutningsmiddag . Tog tre rätter på den thailändska menyn . Anka i tre sorters sås, biff med thaibasilika och mangosallad. Salladen var god de andra rätterna smakade som på långvården i ett rumänskt sjukhus. Som grädde på moset drack jag den dyraste Chang ölen på hela resan. Fin restaurang bra service men maten var inte värd pengarna

Tack Fredde71
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Besök ej denna resturang! Det började med att vi fick in fel dricka och de glömde den ena drinken. Vi var tre personer så knappt stor beställning! Då de använder sig av ett app-system vid beställning borde detta inte hända. När vi väl fick in drickan efter en tids väntan kom maten. Personen i vårt sällskap beställde massaman och började äta. Maträtten serverades i en liten gryta och när personen i fråga tar upp kycklingen från grytan är den rå!! Vi ifrågasätter personalen om vad de tänker göra för att rätta till hela situationen men då fick vi kommentaren, vi ”kollade” kycklingen och den är ok. Nej den var helt rosa och som alla vet är rå kyckling ej att rekommendera!!! Alla i sällskapet tappade aptiten och ville gå där ifrån. Vi bad direkt om notan och dom ville att vi skulle betala för allt, inklusive fel drick och för den råa maträtten! Personalens bemötande var fruktansvärt! De ville inte ta på sig något ansvar! Det slutade med att vi slapp betala maträtten, medan fel beställningen av drickan som dom gjort fick vi betala för! Vilken skit resturang!! Tur nog blev personen i fråga ej sjuk! Ej att rekommendera!!!!

Tack Fialinann
Omdömet skrevs 17 februari 2018

Vi åt här flera gånger under vår semester, främst för att maten höll en så hög standard. Köksområdet ligger helt öppet och det var en fröjd att se kockarna arbeta.
Det enda negativa (förutom det höga vägljudet som finns på de flesta restaurangerna där) var att det ofta tog rätt lång till att få maten (en kväll tog det 45 minuter).

Tack John S
Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

Har varit här två gånge. Jag ger betyg en trea men det beror på att första gången var en mycket trevlig överraskning. Bra portioner och snabb service. Andra gången vi gick hitt fick vi vänta mycket länge på maten och min man åt upp sin mat innan jag fick min. Man ska ha maten samtidigt. Vi tog hotpann en av gångarna men den var mindre mat än på bilderna. Mycket dyr öl på detta ställe. Ingen andra tar så mycket för en öl.

Tack Semestertrollet

Resenärer som tittade på Red Chopsticks tittade också på

Besökt Red Chopsticks? Berätta vad du tyckte!