“Urdålig mat och inga fler återbesök”
Omdöme om Bellmans Restaurant

Bellmans Restaurant
Rankad som nr 138 av 459 Restauranger i Karon
Kök: Svenskt, Thailändskt, Centraleuropeiskt
Beskrivning: Svenskägd restaurang med skandinavisk-, europeisk-, thailändskmat och Pizza (under högsäsong). Beläget cirka 300 meter från Karon Beach. Vi kan ta emot ca 60 gäster i en restaurang med gott om utrymme. Vi har även två dubbelrum och två lägenheter för uthyrning. Vi finns på samma gata som stora Phuket Orchid Resort och nära Hotel Karon Place. Restaurangen stänger från slutet av april för lågsäsong, vi öppnar normalt igen i september-oktober. Guesthouset är stängt i maj-juni.
Omdömet skrevs 30 mars 2018

En av oss beställde wienerschnitzel och fick den tunnaste och mest utbankade, torra "köttskiva". Erbjöds kaffe eller glass om ersättning. Inte intressant. Vill ha god mat!

Datum för besöket: januari 2018
Tack Lisa189839
Peter B, Owner på Bellmans Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

först skulle jag vilja säga att det är tråkigt att du dömer ut mitt ställe för en misslyckad rätt och att du aldrig vill komma tillbaka.....va den andra rätten god??? ber tusen gånger om ursäkt för maten som ni inte tyckte om.....det är klart att ni ska få god mat när ni kommer men alla kanske gör nått misstag nångång......har haft nmånga gäster som har återkommit just för wienerschnitslen och har inte haft något att klaga på......men jag uppskattar er respons på min mat.....
Med vänlig hälsning peter/bellmans

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Åt en fantastiskt god chicken panang. En kräsen dotter ville gå dit varje kväll, bra betyg! Trevlig personal och skönt häng!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Kickilainen
Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Jag försökte beställa ett flertal olika rätter och få dem vegetariska. Inget gick. Det slutade med att servitrisen sa att fried rice kunde göras vegetariskt, så det var det jag beställde. Rätten var smaklös och krävde en hel del soja, salt och tabasco för att få bra. Juicen vi beställde var från koncentrat. Min man beställde en kycklingrätt som han tyckte var god (men behövde tabasco). Vi saknade chilin som man får på alla andra restauranger vi varit på här.

Den svenske ägaren var himla trevlig dock!

Datum för besöket: februari 2018
Tack swelisa12
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

40 min för mat och well done istället för medium... Ja just det, pommes kom 10 min innan köttet.... KATASTROF!
Släpp betala iofs, men det bevisar ännu mer hur dåligt det var, då det va på deras initiativ! Kör 2 chefs eller Buffalo istället, mycket bättre!

Datum för besöket: februari 2018
Tack nilshenrik70
Peter B, Owner på Bellmans Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

HEJ TRAVELLER.
tråkigt att höra att du hade en dålig upplevelse här....det är inget jag känner igen,,,,att det tog 40 minuter att få maten kan bero på att det kom mycke folk samtidigt..då bli det tyvärr lite vänte tid...att pommes kom 1o minuter innan köttet låter heller inte bekant men jag kan bara be om ursäkt om det nu va så.....
ha en trevlig fortsatt semester.

Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Var där med familjen och blev överraskade hur gott det var. Rekommenderas starkt av kräsen. Dottern tjatar om att vi måste tillbaks

Datum för besöket: december 2017
Tack JohanS1823

Resenärer som tittade på Bellmans Restaurant tittade också på

Besökt Bellmans Restaurant? Berätta vad du tyckte!