“Fullsatt!”

Sabaijai Cafe
Rankad som nr 10 av 450 Restauranger i Karon
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 1 april 2018

Det märks att folk läser recensionerna här på Tripadvisor! Denna restaurang fylldes på omgående från det att dom öppnade på eftermiddagen tills dess att dom stängde. Det märktes även att folk letat upp den då gästerna kom med Google Maps igång på sina telefoner när dom väl dök upp! Maten är god och shakesen ännu godare. Rekommenderas men vi åt där bara en gång dock!

Tack Katarina_Trelleborg

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Kan inte rekommendera detta café. Första gången vi var där, för att bara köpa en smörgås så gick det inte att få. Andra gången var vi där med vänner och bara ville ha en kopp kaffe. Men då var kaffemaskinen sönder. Så vi beställde varsin smothie som tog 20 min att få. Bakom oss stod en frys som de helt plötsligt skulle avvisa med slägga. Där satt vi och kunde inte höra vad vi sa till varandra. Sen fick vi alla en känsla av att de ville bli av med oss då personalen satte sig vid bordet bredvid och åt lunch samtidigt som de började sopa under vårt bord och våra stolar. Vi tackade för oss och gick därifrån. Jag vet inte om vi bara haft otur??? Men vem vet.

Tack tuvestudio
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Trots att vi blev förvarnade om att maten skulle dröja så bad de ändå om ursäkt och var väldigt servieminded. Trevlig personal och väldigt god mat!!!

Tack Marwa M
Omdömet skrevs 5 december 2017 från mobil enhet

Bra priser, bra trevlig personal, maten kom snabbt och var riktigt bra! Kan varmt rekommendera detta cafe.

Tack Malin A
Omdömet skrevs 5 december 2017 från mobil enhet

Åt deras crispy chicken sallad och den var väldigt frech och krispig! Kan rekommenderade detta lilla kryp in!

Tack Pernilla Pillan H

Resenärer som tittade på Sabaijai Cafe tittade också på

Karon, Phuket
Kata Beach, Karon

Besökt Sabaijai Cafe? Berätta vad du tyckte!