Centara Kata Resort Phuket(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Chanalai Garden Resort(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 50 US$/natt.

Chanalai Romantica Resort(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Beyond Resort Kata(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 81 US$/natt.

Katathani Phuket Beach Resort(Kata Noi Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
  • Precis vid stranden
  • Fri parkering
Access Resort & Villas(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Chanalai Hillside Resort(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Chanalai Flora Resort(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 7 mars 2016 från mobil enhet

Bott här i två veckor. Vi bodde i en större standard på dubbelrum , mycket bra utrymme och vi fick bra läge på rummet! (ej ut mot poolen=inte lika livligt på morgonen)...
Bra service på personalen, dock var det svårt att diskutera med dom. Ex i restaurangen vid poolen ville vi plocka bort en ingrediens ur maten men de gick inte.. Och en annan gång ville vi göra tallriken med mer mat och då betala extra för det. Men de gick inte heller.. Borde inte vara något problem tycker jag.

Frukosten var ganska liten. Eller mycket mat men det var det som var problemet för mig. MAT och inte fruksot... Van med bredare utbud av pålägg och bröd mm när jag bor på hotell. Att man fick vänta på att bli placerad vid frukostbordet när det inte var mycket folk vid frukosten var lite drygt. Är det fullt så förstår jag att de vill gå o kolla läget o se var de finns plats. Men att vänta på plats när det finns många lediga bord är drygt.

Om ni ska gymma- ta med rena skor. Fick inte komma in annars...

Men är nöjd med helheten efter 2 veckor. Hotellet ligger bra till i Karon och det är livligt utanför men lugnt innanför "portarna". Besök deras spa! Det är fantastiskt!

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack Mikaela A
Management77, Resident Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2016

Kære Mikaela A

Tusind tak for i boede hos os i 2 uger, jeg er glad for i nød jeres tid hos os.

Jeg er helt enig angående jeres mad og jeg skal straks kigge på dette med vores F&B manager, med hensyn til og skulle vente på bord når der er frie borde, vi prøver undgå dette med extra hjælp fra vores Carpe Diem, dog er det nødvændigt de checker gæsters rums nummer før de giver bord da nogen gæster har frukost inkluderet og andre ikke har.

Jeg er rigtig glad for i nød jeres rum, vores beliggenhed og tusind tak for anbefalingen af vores spa, godt og hører i ku li det.

Jeg håber vi kan byde jer velkommen i fremtiden, i må endelig sige til hvis der er noget jeg kan hjælpe med.

Omdömet skrevs 7 mars 2016 från mobil enhet

Mycket bra hotell, trevlig personal, bra service, nära stranden och centrum.
Bra underhållningsteam från som gjorde mycket kul för barnen varje dag. 3 stora poolområden och mycket aktiviteter om man ville, främst för barn men även för vuxna.
Bra läge och värt att återkomma.
Inte så mycket Svenskar på hotellet tyvärr.
// Christopher

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
1  Tack Christophet J
Management77, Resident Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2016

Kære Christophet J

Tusind tak for i kom og boede hos os, jeg er rigtig glad for og hører i nød jeres ophold hos os.

Specielt godt i hører i nød servicen fra personalet og ligeledes vores belægning, pools og rigtog dejligt og hører børnene havde det sjovt med underholdningen fra vores Carpe Diem team.

Jeg håber vi kan byde jer velkommen tilbage i fremtiden, sig endelig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med.

De bedste hilsner til jer alle

Omdömet skrevs 25 december 2015 från mobil enhet

Bra hotell men jag förväntade mig mycket mer. Poolområden är bra likaså gymmet, men jag saknar lite ansträngning från personalen. Med tanke på de relativt höga priserna så kan man åtminstone få en drinkpinne i sin drink eller några rosblad i bröllopssviten... Som sagt: lite ansträngning och service saknas!

Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack Mats A
Management77, Resident Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2016

Kære Mats A

Tusind tak for i kom og boede hos os i December, jeg undskylder det sene svar.

Jeg håber i nød jeres ophold og takker dig for din feedback angående service, vi får normalt go kritik for vores teams service, jeg ked af og hører det ikke var tilfældet med jer, jeg vil personligt sørge for og snakke med vores managers angående dette.

Jeg håber dog i vil komme og besøge os igen, og sig endelig til hvis i kommer igen og jeg skal med glæde sørge for at vi tager os godt af jers ophold.

Omdömet skrevs 15 december 2015 från mobil enhet

Ett resort för dig som älskar att ligga vid poolen dricka öl och ta det lugnt.

Bra rena fina rum med bra service, lugnt stort resort område med 3 pooler i olika befattningar bara välja och vraka.

En bra frukost buffé som hade blandat utbud

Rekommenderar detta hotell för den som vill ha lite bättre standard på resort!

Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Dennis A
Management77, Resident Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2016

Kære Dennis A,

Tusind tak for jeres besøg i December.

Jeg er rigtid glad for og hører i nød jeres ophold her og ku li vores pools, jeres rum og vores frukost buffet.

Jeg håber vi kan byde jer velkommen igen, sig endelig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med i fremtiden.

Omdömet skrevs 16 februari 2015

Ett härligt hotell mitt i ett livligt Karon. Väldigt hjälpsam personal och ännu bättre entertainers vid poolen varje dag. Extremt trevliga och gör allt för att folket ska trivas samt få en trevlig och minnesvärd resa både för barn och vuxna.

Bodde här: december 2014, reste med familjen
1  Tack Rasmus W
Management77, General Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2015

Kära Gäst ,
Tack så mycket för att ta sig tid att betygsätta oss . Jag är verkligen glad att se att du haft din vistelse hos oss . Jag tror underhållning vi erbjuder är en verklig punkt i skillnaden , att dess stora se att du värde denna tjänst . Vi hoppas att se dig igen när du nästa resa till Phuket och Thailand .
Vänligen hålla kontakt med oss .
Vänliga hälsningar ,
Austin