“Härlig start på semestern”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 13 sidor till!
Centara Karon Resort Phuket
Rankad som nummer 17 av 135 hotell i Karon
Omdömet skrevs december 6 2016 från mobil enhet

Vi bodde här hela familjen. Trevligt rum nära den övre poolen. Frukosten var mycket bra och hade stort utbud. Poolerna var härliga och 5 minuter från havet. Vi var väldigt nöjda alla fyra med bad service och läget

Bodde här: November 2016, reste med familjen
Tack dicste
ManagementCKR, Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade december 16 2016

Dear dicste

Warmest Greetings from Centara Karon Resort and our Team.

Thank you very much for your recent stay with us and for having taken your valuable time to share your fantastic experience on Trip Adviser.
Very happy to hear you have been satisfied with your vacation and all our services provided. It is great to read all your comments and we are certain future travelers will appreciate all your comments and insight you have given. Thank you.

We are glad that you found our resort to be in a great location and we very proud to share such an unique and special location at the onset of the tropical hills side of Karon with all its lush greens and the exciting one step away city center streets filled with restaurants, shops, spas, supermarkets, a small temple which features a bi-weekly market with lovely street food and lots of clothes and souvenirs and many many more. Not to forget the only very short walk way to the beautiful Karon beach.

Thank you again for your feedback. If your future holiday travel plans should bring you back to Thailand, we all would be delighted to have the pleasure of welcoming you back at the Centara Karon Resort.

Kind regards and wishes,
Thomas and the Centara Karon Team

Omdömet skrevs mars 7 2016 från mobil enhet

Bott här i två veckor. Vi bodde i en större standard på dubbelrum , mycket bra utrymme och vi fick bra läge på rummet! (ej ut mot poolen=inte lika livligt på morgonen)...
Bra service på personalen, dock var det svårt att diskutera med dom. Ex i restaurangen vid poolen ville vi plocka bort en ingrediens ur maten men de gick inte.. Och en annan gång ville vi göra tallriken med mer mat och då betala extra för det. Men de gick inte heller.. Borde inte vara något problem tycker jag.

Frukosten var ganska liten. Eller mycket mat men det var det som var problemet för mig. MAT och inte fruksot... Van med bredare utbud av pålägg och bröd mm när jag bor på hotell. Att man fick vänta på att bli placerad vid frukostbordet när det inte var mycket folk vid frukosten var lite drygt. Är det fullt så förstår jag att de vill gå o kolla läget o se var de finns plats. Men att vänta på plats när det finns många lediga bord är drygt.

Om ni ska gymma- ta med rena skor. Fick inte komma in annars...

Men är nöjd med helheten efter 2 veckor. Hotellet ligger bra till i Karon och det är livligt utanför men lugnt innanför "portarna". Besök deras spa! Det är fantastiskt!

Bodde här: Mars 2016, reste med familjen
Tack Mikaela A
Management77, Resident Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade mars 12 2016

Kære Mikaela A

Tusind tak for i boede hos os i 2 uger, jeg er glad for i nød jeres tid hos os.

Jeg er helt enig angående jeres mad og jeg skal straks kigge på dette med vores F&B manager, med hensyn til og skulle vente på bord når der er frie borde, vi prøver undgå dette med extra hjælp fra vores Carpe Diem, dog er det nødvændigt de checker gæsters rums nummer før de giver bord da nogen gæster har frukost inkluderet og andre ikke har.

Jeg er rigtig glad for i nød jeres rum, vores beliggenhed og tusind tak for anbefalingen af vores spa, godt og hører i ku li det.

Jeg håber vi kan byde jer velkommen i fremtiden, i må endelig sige til hvis der er noget jeg kan hjælpe med.

Omdömet skrevs mars 7 2016 från mobil enhet

Mycket bra hotell, trevlig personal, bra service, nära stranden och centrum.
Bra underhållningsteam från som gjorde mycket kul för barnen varje dag. 3 stora poolområden och mycket aktiviteter om man ville, främst för barn men även för vuxna.
Bra läge och värt att återkomma.
Inte så mycket Svenskar på hotellet tyvärr.
// Christopher

Bodde här: Mars 2016, reste med familjen
1  Tack Christophet J
Management77, Resident Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade mars 9 2016

Kære Christophet J

Tusind tak for i kom og boede hos os, jeg er rigtig glad for og hører i nød jeres ophold hos os.

Specielt godt i hører i nød servicen fra personalet og ligeledes vores belægning, pools og rigtog dejligt og hører børnene havde det sjovt med underholdningen fra vores Carpe Diem team.

Jeg håber vi kan byde jer velkommen tilbage i fremtiden, sig endelig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med.

De bedste hilsner til jer alle

Omdömet skrevs december 25 2015 från mobil enhet

Bra hotell men jag förväntade mig mycket mer. Poolområden är bra likaså gymmet, men jag saknar lite ansträngning från personalen. Med tanke på de relativt höga priserna så kan man åtminstone få en drinkpinne i sin drink eller några rosblad i bröllopssviten... Som sagt: lite ansträngning och service saknas!

Bodde här: December 2015, reste med familjen
Tack Mats A
Management77, Resident Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade mars 16 2016

Kære Mats A

Tusind tak for i kom og boede hos os i December, jeg undskylder det sene svar.

Jeg håber i nød jeres ophold og takker dig for din feedback angående service, vi får normalt go kritik for vores teams service, jeg ked af og hører det ikke var tilfældet med jer, jeg vil personligt sørge for og snakke med vores managers angående dette.

Jeg håber dog i vil komme og besøge os igen, og sig endelig til hvis i kommer igen og jeg skal med glæde sørge for at vi tager os godt af jers ophold.

Omdömet skrevs december 15 2015 från mobil enhet

Ett resort för dig som älskar att ligga vid poolen dricka öl och ta det lugnt.

Bra rena fina rum med bra service, lugnt stort resort område med 3 pooler i olika befattningar bara välja och vraka.

En bra frukost buffé som hade blandat utbud

Rekommenderar detta hotell för den som vill ha lite bättre standard på resort!

Bodde här: December 2015, reste som ett par
Tack Dennis A
Management77, Resident Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade mars 27 2016

Kære Dennis A,

Tusind tak for jeres besøg i December.

Jeg er rigtid glad for og hører i nød jeres ophold her og ku li vores pools, jeres rum og vores frukost buffet.

Jeg håber vi kan byde jer velkommen igen, sig endelig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med i fremtiden.

Resident Manager

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Karonhotell
1.1 km bort
Movenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket
1.2 km bort
Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa
Visa priser

Besökt Centara Karon Resort Phuket? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Centara Karon Resort Phuket

Adress: 502/3 Patak Road | Karon Beach, Karon, Phuket 83100, Thailand (Tidigare Central Karon Beach Resort)
Region: Thailand > Phuket > Karon
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Swimmingpool Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 6 av De populäraste resorthotellen i Karon
Nr 9 av Strandhotell i Karon
Nr 10 av Spahotell i Karon
Nr 15 av Familjehotell i Karon
Nr 16 av Lyxhotell i Karon
Nr 18 av Romantiska hotell i Karon
Prisklass: 398 kr - 1 956 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Centara Karon Resort Phuket 4*
Antal rum: 335
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Fastbooking, Booking.com, Ctrip TA, Ebookers, TripOnline SA, Expedia, 5viajes2012 S.L. och Hotelopia så att du tryggt kan boka med Centara Karon Resort Phuket. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Centara Karon Resort Phuket Hotel Karon
Centara Karon Hotel Phuket
Centara Hotel Karon

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?