Novotel Phuket Karon Beach Resort & Spa(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa(Karon)(Mycket prisvärt!)
Boka nu, betala på plats
Hilton
  • Pool
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 128 US$/natt.

Beyond Resort Kata(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Chanalai Garden Resort(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Access Resort & Villas(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Manohra Cozy Resort(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Chanalai Flora Resort(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Kata Country House(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Chanalai Hillside Resort(Karon)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 36 US$/natt.

Katathani Phuket Beach Resort(Kata Noi Beach)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Pool
  • Precis vid stranden
Omdömet skrevs 17 januari 2015

Vi var tre personer som tilldelades ett rum som luktade mögel. Två av oss är allergiska så vi vågade inte bo där. Personalen blev irriterade men gav oss ett litet rum i höghuset där det blev väldigt trångt. Vi fick visserligen tillbaka pengar men det hade varit bättre om de erbjudit oss en större lägenhet om två rum vilket vi fick höra att det fanns dagarna innan vi åkte hem. Vi fick inte en extrastol till balkongen även fast vi erbjöd oss att betala den.

• Bodde här: november 2014, reste med vänner
Tack 173evy
Management77, General Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2015

Kära Gäst ,
Jag är glad att se vår personal kunde hjälpa dig med rum flytta när du begärt det . Detta är inte lätt att göra när resort är full . Vi är alltid tillgängliga för att hjälpa till med dina behov och jag hoppas att vi kommer att se dig igen i framtiden .
Hälsningar ,

Omdömet skrevs 9 januari 2015

Underbart hotell i vacker miljö och bra planering på rummen. Trevlig personal, speciellt killen i Tropical Loungen, bra frukost och städningen var bra. Speciellt bra ifall man har barn, hade markterrass direkt till poolen, vilket gör att man har uppsikt över barnen hela tiden. Det enda negativa skulle väl vara att det var lite väl många ryssar. Skulle mycket väl kunna tänka mig att åka hit igen...
Hälsningar ifrån rum 3109:-)

• Bodde här: december 2014, reste med familjen
Tack Anette H
Management77, General Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2015

Kära Gäst .
Jag är mycket glad över att se att du haft din vistelse hos oss och jag hoppas att vi kan se dig igen när du är nästa i Thailand .
Hälsningar ,

Omdömet skrevs 21 juni 2014

Jättefint o bra hotell i Karon med närhet till allt. Hotellet ordnar transport dagligen till både Kata o Patong för den som vill. Underbar frukostbuffé. Poolområdet är toppen, passar både familj, par, affärsresande.

• Bodde här: juli 2013, reste med familjen
2  Tack Emmi A
Management77, General Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2014

Kära Gäst ,
Jag är mycket glad att se att du haft din vistelse hos oss .
Jag hoppas att ni kan hålla igen i framtiden .

Omdömet skrevs 13 april 2014

Jag kan varmt rekommendera detta hotell! Du kan inte bo bättre på än Centara i Karon till priset. Toppen service av en mycket trevlig personal inklusive alla ställen, rent och snyggt, bra läge nära till allt!

• Bodde här: mars 2014, reste som ett par
Tack ZaraVarnhem
Management77, General Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2014

Kära Gäst ,
tack för era kommentarer och jag är glad att se att du haft vårt hotell och resort .
Jag hoppas att ni kan hålla igen i framtiden .

Omdömet skrevs 4 april 2014 från mobil enhet

Stannade här i 3 nätter, men hade gärna stannat fler. Hela hotellet är toppen. Över våra förväntningar. Riktigt fräscha rum och allmänna utrymme, jätte trevlig personal, grym frukost - finns mycket gott att välja mellan. Perfekt läge, strand shopping, restauranger och barer ligger nära. Det finns olika poolområde man kan välja mellan, finns något för alla. Ett bra hotell för alla åldrar helt enkelt!

Bodde här: april 2014, reste med vänner
Tack emsanm

Kära Gäst ,
tack för era vänliga kommentarer . Jag är glad att se att du haft din vistelse hos oss .
Jag hoppas att vi kan välkomna dig till semesterorten igen i framtiden .