“Ett synnerligen trevligt hotell.”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Centara Karon Resort Phuket
Rankad som nummer 20 av 137 hotell i Karon
Omdömet skrevs januari 18 2015

Ett mycket trevligt hotell i en underbar miljö. Hela området är rent och fint och pedantiskt skött. Personalen är enormt tillmötesgående och hjälpsamma. Det är anledningen till att vi varit där 5gånger, hittills ska jag väl tillägga :-)

Tips för att välja rum: Deras Cabanas är väldigt lyxiga och mysiga.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: December 2014, reste med familjen
Tack Saab99aero
Management77, General Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade januari 20 2015

Bäste gäst,
Tack så mycket för era vänliga översyn . Dess stora att du har besökt oss 5 gånger . Tack för din lojalitet och jag är mycket glad över att du njuta av vår Resort .
Jag ser fram emot att träffa er igen för ditt 6th besök.
Vänligen hålla kontakt med oss .

Omdömet skrevs januari 17 2015

Vi var tre personer som tilldelades ett rum som luktade mögel. Två av oss är allergiska så vi vågade inte bo där. Personalen blev irriterade men gav oss ett litet rum i höghuset där det blev väldigt trångt. Vi fick visserligen tillbaka pengar men det hade varit bättre om de erbjudit oss en större lägenhet om två rum vilket vi fick höra att det fanns dagarna innan vi åkte hem. Vi fick inte en extrastol till balkongen även fast vi erbjöd oss att betala den.

• Bodde här: November 2014, reste med vänner
Tack 173evy
Management77, General Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade januari 19 2015

Kära Gäst ,
Jag är glad att se vår personal kunde hjälpa dig med rum flytta när du begärt det . Detta är inte lätt att göra när resort är full . Vi är alltid tillgängliga för att hjälpa till med dina behov och jag hoppas att vi kommer att se dig igen i framtiden .

Omdömet skrevs januari 9 2015

Underbart hotell i vacker miljö och bra planering på rummen. Trevlig personal, speciellt killen i Tropical Loungen, bra frukost och städningen var bra. Speciellt bra ifall man har barn, hade markterrass direkt till poolen, vilket gör att man har uppsikt över barnen hela tiden. Det enda negativa skulle väl vara att det var lite väl många ryssar. Skulle mycket väl kunna tänka mig att åka hit igen...
Hälsningar ifrån rum 3109:-)

• Bodde här: December 2014, reste med familjen
Tack Anette H
Management77, General Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade januari 10 2015

Kära Gäst .
Jag är mycket glad över att se att du haft din vistelse hos oss och jag hoppas att vi kan se dig igen när du är nästa i Thailand .

Omdömet skrevs juni 21 2014

Jättefint o bra hotell i Karon med närhet till allt. Hotellet ordnar transport dagligen till både Kata o Patong för den som vill. Underbar frukostbuffé. Poolområdet är toppen, passar både familj, par, affärsresande.

• Bodde här: Juli 2013, reste med familjen
2  Tack Emmi A
Management77, General Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade september 10 2014

Kära Gäst ,
Jag är mycket glad att se att du haft din vistelse hos oss .
Jag hoppas att ni kan hålla igen i framtiden .
Vänliga hälsningar ,

Omdömet skrevs april 13 2014

Jag kan varmt rekommendera detta hotell! Du kan inte bo bättre på än Centara i Karon till priset. Toppen service av en mycket trevlig personal inklusive alla ställen, rent och snyggt, bra läge nära till allt!

• Bodde här: Mars 2014, reste som ett par
Tack ZaraVarnhem
Management77, General Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade oktober 13 2014

Kära Gäst ,
tack för era kommentarer och jag är glad att se att du haft vårt hotell och resort .
Jag hoppas att ni kan hålla igen i framtiden .
Vänliga hälsningar ,
Austin

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Karonhotell
1,1 km bort
Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa
0,4 km bort
Movenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket
Visa priser

Besökt Centara Karon Resort Phuket? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Centara Karon Resort Phuket

Adress: 502/3 Patak Road | Karon Beach, Karon, Phuket 83100, Thailand (Tidigare Central Karon Beach Resort)
Region: Thailand > Phuket > Karon
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Swimmingpool Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 8 av De populäraste resorthotellen i Karon
Nr 11 av Spahotell i Karon
Nr 12 av Strandhotell i Karon
Nr 12 av Familjehotell i Karon
Nr 18 av Lyxhotell i Karon
Nr 18 av Romantiska hotell i Karon
Prisklass: 297 kr - 1 702 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Centara Karon Resort Phuket 4*
Antal rum: 335
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Fastbooking, Agoda, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Centara Karon Resort Phuket. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Centara Karon Resort Phuket Hotel Karon
Centara Karon Hotel Phuket
Centara Hotel Karon

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?