Omdömet skrevs 26 december 2016 från mobil enhet

Har bott här i 4 veckor och trivs mycket bra. All personal är jättetrevliga och omtänksamma. Hotellet är kanske lite slitet men bemötandet väger upp det. Det är trapper till vissa rum och till poolen men vi hade tur och bodde på första våningen Kan mycket väl tänka mig att bo här igen

1  Tack Anne Marie S
KaronaResort, Manager på Karona Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2017

Dear Guests,

Greeting from karona resort & Spa,

Thank you very much for your kind support us, we are very appreciate you to kind attention us, and look forward to see you again for the next coming time for our repeating guests.

Yes, we would to wishing you good times, good health, good cheer, and a very Happy Year..2017

Best regards

Kitti Su,
General Manager.

Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Mycket bra hotell mycket trevlig personal kommer gärna tillbaka på grund av personalen. Vi har haft underbara veckor här. Lite växlande väder kanske men har kunnat badat varje dag ändå och värmen kan man inte klaga på.

Tack Lars-Gunnar P
KaronaResort, General Manager på Karona Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2017

Dear Guests,

Greeting from karona resort & Spa,

Best regards

Kitti Su,
General Manager.

Omdömet skrevs 15 december 2016 från mobil enhet

Stora rum, hade både pool och havsutsikt på den lilla balkongen. Två mysiga pooler med blommor och bananträd runt om. Ingen hiss och mycket trappor inom området. Mycket god och riklig frukost. Vänlig och hjälpsam personal. Hotellet är lite slitet men mysigt! Nära till den fina stranden, några få minuters promenad.

Bodde här: december 2016, reste med vänner
Tack Monica H
Omdömet skrevs 9 december 2016 från mobil enhet

Bodde här fyra nätter i början av vår resa. Bra hotell med trevlig och hjälpsam personal. Rent och snyggt. God mat, lite högre prisnivå men så är det väl på hotell, frukostbuffé ingick och var klart godkänt i utbudet. En negativ sak, vägen som man var tvungen att korsa för att komma till stranden, mycket snabbt körande trafik! Rekommenderar hotellet!

Tack peterokatja
Omdömet skrevs 18 maj 2016 från mobil enhet

Ett lagom stort hotell med bra läge emellan kata och kanon beach med promenadavstånd till restauranger, shopping,minigolf och bad. Var där precis när hög säsongen började så ganska lugnt och få turister. Väldigt hjälpsam hotell personal och rummet var super med stort badrum liten balkong, men överblick över pool området och restaurangen

Den Perfekt avkopplingen i början av kanon beach

Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack hensof2010