“Den bästa restaurangen i Karon”

Kalika 76 Restaurant
Rankad som nr 31 av 513 Restauranger i Karon
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Besökte den här restaurangen under ett flertal tillfällen under vår semester. Denna restaurang har allt och dessutom till ett billigt pris. Ett stort plus för vitlöksbröd och frukttallriken de bjuder på.

Datum för besöket: februari 2020
Tack O7213FMchristinef

Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Bästa Thaimaten av den vi åt under två veckor. Vi upptäckte restaurangen under sista veckan och åt därefter på Kalika alla följande kvällar...
De bjuder på vitlöksbröd till förrätt och frukt till efterrätt. Drinkarna är mycket goda och billigaste hittills (80 baht för en väldigt bra mojito). Maten är grymt god, vi har ätit både pad thai med kyckling(bästa i Phuket vi har ätit) och kyckling med vitlök och peppar (också bästa i Phuket vi har ätit). Mysig, om än liten miljö, bra och snabb service. Känns som hemma.

Det enda man bör tänka på är att det finns få platser (som fylls snabbt av förståeliga anledningar) och att det inte finns AC, men ingenting som drar ned helhetsbetyget. Gå hit!

Datum för besöket: februari 2020
Tack FredrikLindner
Omdömet skrevs 16 december 2019 från mobil enhet

Perfekt från början till slut.
Vitlöksbröd (utan kostnad) när vi kom.
Vin och en stor Chang samt Satay till förrätt.
Pad Thai och nr 102 till huvudrätt.
Supergott, snabb service, billigt och framförallt fräscht och gott!
Gratis frukt till dessert.

De har en fräsch toalett oxå.

Rekommenderas!

Datum för besöket: december 2019
Tack Zhelda
Omdömet skrevs 15 januari 2019 från mobil enhet

Här får du lite extra mot många andra billiga restauranger. Vi fick bl.a lite bröd och frukt inkluderat i maten.
Bra pris, trevlig personal. Litet ställe.

Datum för besöket: januari 2019
Tack 994idaf
Omdömet skrevs 8 januari 2019

En liten restaurang som vi besökte efter att ha tittatpåtripadvisors omdömen. Jag åt fisk och min man thaimat. Allt var gott och efter maten fick man frukt. Billigt och bra.

Datum för besöket: januari 2019
Tack annelihelena

Resenärer som tittade på Kalika 76 Restaurant tittade också på

Besökt Kalika 76 Restaurant? Berätta vad du tyckte!