“God och billig mat!”

Kalika 76 Restaurant
Rankad som nr 15 av 441 Restauranger i Karon
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 1 april 2018

Vi var här för en massa år sen, samma dukar och samma goda mat! Maten är billig, faktiskt extremt billig men så god! En av dom bästa pad thai som jag åt under vår vistelse. Jag tycker att finns det bord lediga när du går förbi så ska du verkligen gå in och sätta dig och äta en sweet and sour kyckling eller en pad thai, finns inget som du kan ångra utan bara känna att du vill gå tillbaka!

Tack Katarina_Trelleborg

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Ätit några gånger under vår vistelse. Bodde på Karona resort som är fem minuter från restaurangen. God mat, snabbt serverat men små portioner som det ofta är på restaurangerna här. Bra priser och trevlig personal

Tack Fredde71
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Liten restaurang med mindre 30 platser. Det är ett enkelt ställen men kan rekommenderas. Här serveras bra och god Thaimat. Maten är vällagad och känns fräsch. Rätterna kan se ut att vara små, men ris eller andra tillbehör beställes separat. Billigt!

Tack Rolf C
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Liten trevlig restaurang med bästa thaimaten vi provat denna vecka i Karon. Billigt, bra portioner och fin service. Får ett glas vatten och vitlöksbröd som en liten starter medans vi läser menyn.
Har ätit här många gånger denna vecka, både lunch o middag, allt lika gott.
En ung kille från Burma serverar och har full koll på vad alla beställt, duktig att jobba.
Stället rekommenderas. Kommer sakna våra måltider här när jag imorgon återvänder till Sverige.

Tack Murre1
Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig liten restaurang. Bra priser och bra portioner. Beställde två små rätter och ett fat med bläckfisk och pommes. De bjöd på ett glas med vatten och rostad bröd med vitlök och kryddor medan vi väntade på maten. Rekommenderas varmt

Tack Semestertrollet

Resenärer som tittade på Kalika 76 Restaurant tittade också på

Besökt Kalika 76 Restaurant? Berätta vad du tyckte!