“Absolut värsta stället”

Rankad som nr 87 av 510 Restauranger i Karon
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Sämsta servicen jag någonsin råkat ut för. Alldeles för lite personal med tanke på hur mycket folk som tog in.
Fick i slutändan ingen mat överhuvudtaget. Sätt era pengar på nåt annat ställe!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack gallivarehenrik

Omdömet skrevs 21 december 2019

Populär restaurang som serverar god hemlagad mat till riktigt låga priser. Oftast fullsatt på kvällarna, men köket är öppet från 07.00 till 24.00. Ofta extrapris på utvalda rätter och drinkar. Som gäst har du tillgång till poolen om så önskas.

Datum för besöket: november 2019
Tack Ronny L
Omdömet skrevs 5 november 2019 från mobil enhet

Bra mat.
Trevligt bemötande av personalen
Billiga priser överlag
Väldigt bra extraerbjudanden
Lämpar sig väl för alla stora som små barn

Datum för besöket: november 2019
Tack Jonnie_krig
Omdömet skrevs 15 mars 2019 från mobil enhet

Varit flera gånger på denna restaurang. Lockar med billig mat och öl. Vissa dagar mycket billigt och andra dagar billigt. Tyvärr är det samma sak med maten ibland riktigt bra och ibland mindre bra. Mycket felservering och fel notor stressad personal. Trots allt värt ett besök. Lugnast före 19 och efter 20.30.

Datum för besöket: mars 2019
Tack GunBie
Omdömet skrevs 7 mars 2019 från mobil enhet

Denna restaurang ligger strax till vänster om Beyond Resort Karon på högra sidan. Gick in här pga där var mycket folk, tog en stund innan vi fick bord. Maten var det inget fel på, men själva stället var väldigt högljudd atmosfär. Där var mycket tjatter och dom sprang runt benen på varandra, deras engelska var väl så där och menyn fick du på surfplatta.

Datum för besöket: mars 2019
3  Tack Skauningen

Resenärer som tittade på Kata Villa Restaurant tittade också på

Besökt Kata Villa Restaurant? Berätta vad du tyckte!