Novotel Phuket Karon Beach Resort & Spa(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Chanalai Flora Resort(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 43 US$/natt.

Manohra Cozy Resort(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Access Resort & Villas(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Chanalai Hillside Resort(Karon)(Mycket prisvärt!)
Official Website
  • Fri parkering
Kata Country House(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Chanalai Garden Resort(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Katathani Phuket Beach Resort(Kata Noi Beach)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Pool
  • Precis vid stranden
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Har spenderat en vecka på detta hotell och glad att jag äntligen ska åka vidare.
Frukosten var det värsta jag varit med om då allt var slut och personalen som jobbade på frukosten inte syntes till. Vi fick till slut säga till i receptionen om att ingenting fanns (glas, bestick, frukt, juice, bröd, smör osv). Och sådär var det varje dag.
Rummet blev inte städat innan 17 på dagarna när man kom hem från stranden och ville vila.
Under all kritik och jag kommer inte komma tillbaka till detta hotell. Kommer inte rekommendera någon annan att åka dit heller.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack mollyhg
AndamanSeaview, other på Andaman Seaview Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2018

Dear mollyhg,

Thank you for your valued comment. We are sorry for this and will improve the service.

Please contact us or dial no. O then we can look after you and we are looking forward to welcome you back here again soon.

Best regards,

The Management Team
Andaman Seaview Hotel

Omdömet skrevs 10 mars 2017 från mobil enhet

Mycket tillmötesgående och trevlig personal som har känsla för service. Rummen är bra och vi fick snabbt ett nytt rum när det strulade. Det enda som var lite mindre bra var frukostutbudet. Poolområdet är lite slitet men personal vidtog åtgärder efter vi påpekat vissa brister. Stor eloge till all personal.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Sabina O
Omdömet skrevs 26 februari 2016 från mobil enhet

Vi var här 20160211-20160226
Det är den bästa semester vi haft.
Det finns ingenting att klaga på.
Superbra och vänlig personal som alltid var vänliga och hjälpsamma med allt, rena och välstädade rum varje dag.
Stor och fin frukost.
Nära till stranden, resturanger och shopping och bra Wifi.
Hit kommer vi väldigt gärna tillbaka.
Det bästa hotellet❤

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
1  Tack Inger N
Omdömet skrevs 28 november 2015 från mobil enhet

Vi var där 12 november till 26 november. Bodde i rum 107 med pool access.
Servicen var utmärkt! Bemöttes alltid av leende personal. Runmet hade både dusch och badkar. Fanns gymlokal på hotellet samt olika Spa-behandlingar. Perfekt avstånd till den fantastiska stranden, restaurang och shopping.
Det vi uppskattade mest var all trevlig personal som verkligen ville vi skulle trivas hos dem. Jag och min man åker gärna dit igen Stort tack för en fantastisk vistelse hos er!

Bodde här: november 2015, reste som ett par
4  Tack Lotta E
Omdömet skrevs 21 september 2014

Vi bodde i ett rum med trappa ner i poolen vilket var trevligt, frukost och restaurang fanns inne på gården, två pooler. Barnvänligt beroende på vilken pool man valde. Hyfsad mat och frukost. Systerhotell med Seaview i Patong. Trevlig personal men vi föredrar Seaview i Patong.

Bodde här: oktober 2013, reste som ett par
Tack Lars F
AndamanSeaview, General Manager på Andaman Seaview Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2014

Dear Lars F,

Warm Greetings from Andaman Seaview Hotel.

Thank you very much to spending your time writing us the review which I do really appreciated to learnt that you have a great time during your stay with us.

If you have plan for your next holiday, hope me and my team at Andaman Seaview Hotel will be one of your choice for your holiday destination.

Looking forward to serve you and wish you all the best in your business and personal endeavors.

With warm regards,

Mr. Yalyong Ongsanam