Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

En vecka på allstar är som vanligt helt underbar med otrolig service och trevlig personal.
Välskötta rum med hög standard
Nära till strand och shopping.
Hyr motorbike och utforska ön
Tack Tonny och Teera

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Mathias T
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Enastående personal och hotell. Tonny och Tyra är så fantastiskt trevliga och man känner sig så välkommen. För oss som var i Thailand för första gången nu var det helt perfekt för man fick så mycket tips om vart man skulle åka och vad saker och ting kostar så att man inte blir lurad. Garanterar att vi kommer komma tillbaka hit. Detta ställe rekommenderas stort!

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack AntonEriksson
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Just hemkommit från vårt ”vinterviste”, Allstar Guesthouse, i Karon.
Ett besök man inte blir besviket på. Det ser verkligen värdparet Tonny o Teera till, som på alla sätt ser till att din vistelse blir ett oförglömligt minne. Har du några frågor eller problem så ställer värdparet upp och löser det mesta till belåtenhet.
Rummen finns i många olika varianter och är fräscha och välstädade.
Allstar är perfekt beläget på en relativt lugn återvändsgata och med barer o restauranger 2 minuters gångväg därifrån. Den 3 km långa stranden når man efter 300 m.
Ser fram mot nästa ”ideperiod” 2019.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Tommy S
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Efter vårt 5 år på Allstar Guesthouse, det blir bara bättre o bättre. Tonny o Teera är så familjära o underbara, god frukost, i en härlig miljö, nära till stranden o het luften. Vi kan rekommendera detta ställe till 110 procent .

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Brittmari S
Omdömet skrevs 18 februari 2018

Ett fantastiskt ställe! Det råder en härlig familjär stämning här. Många oförglömliga möten sker vid frukosten o även under eftermiddagar/ kvällar. Rummen o övriga utrymmen är väl underhållna. Städningen får högsta betyg. Världsfolket Tonny o Tira är helt suveräna på alla sätt o vis. Här vill vi bo när vi återvänder till Karon!

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Christer D