Novotel Phuket Karon Beach Resort & Spa(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Beyond Resort Kata(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Access Resort & Villas(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Chanalai Garden Resort(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Chanalai Flora Resort(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 67 US$/natt.

Chanalai Romantica Resort(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Manohra Cozy Resort(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Chanalai Hillside Resort(Karon)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Boka nu, betala på plats
  • Fri parkering
Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa(Karon)(Mycket prisvärt!)
Boka nu, betala på plats
Hilton
  • Pool
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Enastående personal och hotell. Tonny och Tyra är så fantastiskt trevliga och man känner sig så välkommen. För oss som var i Thailand för första gången nu var det helt perfekt för man fick så mycket tips om vart man skulle åka och vad saker och ting kostar så att man inte blir lurad. Garanterar att vi kommer komma tillbaka hit. Detta ställe rekommenderas stort!

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack AntonEriksson
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Just hemkommit från vårt ”vinterviste”, Allstar Guesthouse, i Karon.
Ett besök man inte blir besviket på. Det ser verkligen värdparet Tonny o Teera till, som på alla sätt ser till att din vistelse blir ett oförglömligt minne. Har du några frågor eller problem så ställer värdparet upp och löser det mesta till belåtenhet.
Rummen finns i många olika varianter och är fräscha och välstädade.
Allstar är perfekt beläget på en relativt lugn återvändsgata och med barer o restauranger 2 minuters gångväg därifrån. Den 3 km långa stranden når man efter 300 m.
Ser fram mot nästa ”ideperiod” 2019.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Tommy S
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Efter vårt 5 år på Allstar Guesthouse, det blir bara bättre o bättre. Tonny o Teera är så familjära o underbara, god frukost, i en härlig miljö, nära till stranden o het luften. Vi kan rekommendera detta ställe till 110 procent .

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Brittmari S
Omdömet skrevs 18 februari 2018

Ett fantastiskt ställe! Det råder en härlig familjär stämning här. Många oförglömliga möten sker vid frukosten o även under eftermiddagar/ kvällar. Rummen o övriga utrymmen är väl underhållna. Städningen får högsta betyg. Världsfolket Tonny o Tira är helt suveräna på alla sätt o vis. Här vill vi bo när vi återvänder till Karon!

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Christer D
Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Rent å fint Guesthouse. Lungt å skönt boende . Nära stranden ca 300 m. Nära marknaden vid templet. Tonny och Teera är dom bästa värdarna någonsin ❤ Har bott här många ggr . Kommer igen nästa år. Mvh Annki Skellefteå

Bodde här: januari 2018, reste ensam
Tack annkibjork