Novotel Phuket Karon Beach Resort & Spa(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Chanalai Flora Resort(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 43 US$/natt.

Access Resort & Villas(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Mandarava Resort and Spa(Karon Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Chanalai Garden Resort(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Manohra Cozy Resort(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Phuket Island View(Karon)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Kata Country House(Kata Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Katathani Phuket Beach Resort(Kata Noi Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
  • Precis vid stranden
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Just hemkommit från vårt ”vinterviste”, Allstar Guesthouse, i Karon.
Ett besök man inte blir besviket på. Det ser verkligen värdparet Tonny o Teera till, som på alla sätt ser till att din vistelse blir ett oförglömligt minne. Har du några frågor eller problem så ställer värdparet upp och löser det mesta till belåtenhet.
Rummen finns i många olika varianter och är fräscha och välstädade.
Allstar är perfekt beläget på en relativt lugn återvändsgata och med barer o restauranger 2 minuters gångväg därifrån. Den 3 km långa stranden når man efter 300 m.
Ser fram mot nästa ”ideperiod” 2019.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Tommy S
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Efter vårt 5 år på Allstar Guesthouse, det blir bara bättre o bättre. Tonny o Teera är så familjära o underbara, god frukost, i en härlig miljö, nära till stranden o het luften. Vi kan rekommendera detta ställe till 110 procent .

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Brittmari S
Omdömet skrevs 18 februari 2018

Ett fantastiskt ställe! Det råder en härlig familjär stämning här. Många oförglömliga möten sker vid frukosten o även under eftermiddagar/ kvällar. Rummen o övriga utrymmen är väl underhållna. Städningen får högsta betyg. Världsfolket Tonny o Tira är helt suveräna på alla sätt o vis. Här vill vi bo när vi återvänder till Karon!

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Christer D
Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Rent å fint Guesthouse. Lungt å skönt boende . Nära stranden ca 300 m. Nära marknaden vid templet. Tonny och Teera är dom bästa värdarna någonsin ❤ Har bott här många ggr . Kommer igen nästa år. Mvh Annki Skellefteå

Bodde här: januari 2018, reste ensam
Tack annkibjork
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Rent och snyggt, ligger på en lugnare gata, men det bästa är Tonny och Teera som gör att man trivs, har bott där ett antal gånger och kommer att återvända dit igen, ligger bara ca 300 meter från den härliga stranden

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Tarja A