“Vällagat”

Buffalo Steak House - Karon Beach
Rankad som nr 106 av 440 Restauranger i Karon
Kök: Steakhouse
Omdömet skrevs 1 april 2018

Trevlig personal. Tack Theresa för ditt proffsiga bemötande. Riktigt bra toast Skagen och vällagat kött. Perfekt att man kan välja olika storlekar på köttet, bra om man vill ha både förrätt och varmrätt.

Tack segerbladanna

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Alltid mkt folk på restaurangen vilket brukar vara ett gott tecken. Vi åt planka och vi var inte besvikna. Vällagat gott och fräscht. Rekommenderas varmt

Tack Annelie N
Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Åt ett flertal rätter från menyn och alla var lika goda.
Barnmeny som var generös och inga problem att lägga till eller få backning.
Bra service och trevlig inredning och stämning!

Tack Marie A
Omdömet skrevs 5 april 2017 från mobil enhet

När man tröttnar på thaimaten och vill ha en god och vällagad biff, då styr man kosan hitrekommenderas varmt.

Tack Gunsan10
Omdömet skrevs 21 mars 2017

Trevlig restaurang med fantastiskt kött, en av de bästa tournedos jag ätit. Trevlig personal och bra service

Tack segerbladanna

Resenärer som tittade på Buffalo Steak House - Karon Beach tittade också på

Besökt Buffalo Steak House - Karon Beach? Berätta vad du tyckte!