“Bra köttrestaurang”

Buffalo Steak House - Karon Beach
Rankad som nr 116 av 375 Restauranger i Karon
Kök: Steakhouse
Omdömet skrevs april 5 2017 från mobil enhet

När man tröttnar på thaimaten och vill ha en god och vällagad biff, då styr man kosan hitrekommenderas varmt.

Tack Gunsan10

Omdömet skrevs mars 21 2017

Trevlig restaurang med fantastiskt kött, en av de bästa tournedos jag ätit. Trevlig personal och bra service

Tack segerbladanna
Omdömet skrevs mars 19 2017 från mobil enhet

Jag åt en plankstek till och börja med så är jag djupt besviken, köttet var tort, helt smaklös bearnies sås och pulver mos som inte var en höjdare.

Tack Isak C
Omdömet skrevs december 11 2016

Var i Thailand med min sambo och vår dotter på 1,5 år.
Vi åt här två gånger, första gången, spydde vår dotter en gång på kvällen. Vi tänkte inte mer på det utan lät veckan fortlöpa, sista kvällen tänkte vi först bara ta någon snabbmat i stånden utanför hotellet, men bestämde oss för att vi vill sitta ner och äta och dricka gott, det var en dålig idee.

Vi bestämde oss för Buffalo, och hela familjen fick en matförgiftning, dottern spydde konstant den kvällen, och hela flygresan hem. Vi kommer aldrig mer besöka Buffalo, under våra besök i Phuket.

Tack Markus H
Omdömet skrevs december 2 2016 från mobil enhet

Denna restaurang blev vårt val flertalet luncher, då de serverade väldigt god och smakfull mat till rimliga priser. Betyget dras upp då de måste ha en riktigt duktig kock i sitt kök. Serveringen var dock ojämn, då de vissa tider har ung personal som hellre surfar på nätet i stället för att sköta sitt jobb.

Tack PSollentuna

Resenärer som tittade på Buffalo Steak House - Karon Beach tittade också på

Besökt Buffalo Steak House - Karon Beach? Berätta vad du tyckte!