“Bästa plankan :)”

Rankad som nr 238 av 406 Restauranger i Karon
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Buffé
Omdömet skrevs mars 22 2015

Fick en perfekt medium/rare stek med välsmakande tillbehör. Klart den bästa plankan i Phuket. Mycket trevligt bemötande av personalen :)

• Atmosfär
Tack Per B

Omdömet skrevs december 20 2014 från mobil enhet

Jag och min fru hade lite hemlängtan så vi hade svensk mat i sikte därav Harrys. Vi kommer till Restaurangen och vi sätter oss vid ett bord och får menyer omgående och vi beställer dricka sen får ja ropa efter servisen för att beställa mat. Maten som beställs är köttbullar med mos och lingonsylt och en plankstek. När köttbullarna kommer så är det ingen sylt i sikte så vi väntar till ja får min planka då måste vi frågar vart är sylten ?
Å den är slut kommer svaret !
Jag försöker förklara att halva den mat rätten görs av sylten och självklart så förstår dom inget av det. Jag tipsar dom att restaurangen mitt emot har lingonsylt så vill ni ha nöjd kund gå dit och köp men nej de är omöjligt.

Tack Eriksson_907
Omdömet skrevs juli 1 2014

Vilket buffe bord dom har där underbart god mat. trevligt ställe att inta sin mat. Trevlig personal har varit där ett par gånger med goda vänner.

Tack lotta å
Omdömet skrevs mars 2 2014 från mobil enhet

Var ute efter något gott och fastnade på Harrys. Beställde en Gudfader pizza som verkligen kan rekommenderas. Värden Calle var hur trevlig som helst och personalen mycket effektiv och proffsig. Väl värt ett besök.

Tack Niclas S
Omdömet skrevs januari 21 2013

Hit kan du gå ja även åka från andra ställen i närheten och äta gott med mycket god service. Har allt från barnmat, svenskmat till Thaimat som smakar mycket gott, drick därtill ett gott vin några öl eller så går även alkoholfritt ner om man nu måste dricka sådant. Det är värt både pengarna och besöket.

• Atmosfär
Tack Lars H

Resenärer som tittade på Harrys Karon tittade också på

Karon, Phuket

Besökt Harrys Karon? Berätta vad du tyckte!