“Vår favorit restaurang!”

Rankad som nr 54 av 444 Restauranger i Karon
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018

Då vi bodde i närheten av restaurangen så åt vi här ofta, det var inte enbart av närheten till hotellet utan det var för maten var fantastisk god! Allt mycket vällagat, mycket fint upplagt, bra portioner och sååå underbart gott! Vi åt allt utom sea food och allt höll lika hög kvalitet. Det kan ta en stund att få in maten, men om du är på semester så har du ju inte bråttom, och att det tar en stund talar om för dig att maten görs för dig och inte står och puttrar på spisen i timvis! Kan inte annat än att rekommendera den här lilla restaurangen!

Tack Katarina_Trelleborg

Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Litet men mysigt ställe. Enkel och god mat. Beställde en cheeseburgare som smakade väldigt bra. Inte så mycket pommes som önskat men man gick därifrån mätt.

Tack Madeleine K
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

En billig bra restaurang med mycket god mat och trevlig personal. Tråkig interiör men alltid rena fina dukar på borden. Vi var här nästan dagligen och åt under 15 dagar. Maten kan ta lite tid att få, men det är det värt. Rekommendera deras cheeseburgare om man inte vill bli knökmätt.

Tack tuvestudio
Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

Trevligt personal , lång väntetid , men troligtvis får att mycket gester
Prisvärt mat , svenska gester men tyvärr menyn prioritera ryska turister

Tack Tomas852
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Fantastisk bra mat i förhållande till prisnivå. Dessutom hade väldigt nära.Väl värt ett besök igen. Vi har ju en och en halv vecka kvar bland alla dessa restauranger.

Tack Ingemar A

Resenärer som tittade på Sweet and Sour tittade också på

Besökt Sweet and Sour? Berätta vad du tyckte!