“Outstanding”

Boka bord
fre 14/8
20:00
Rankad som nr 31 av 511 Restauranger i Karon
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Det var en upplevelse att äta hör! Fantastisk service och maten är i en klass för sig själv!
Menyn erbjuder nåt för alla och en fantastisk vegetarisk/vegansk meny.

Datum för besöket: februari 2020
Tack gallivarehenrik
TCManagment, Two Chefs Karon Team på Two Chefs - Karon Beach, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Dear gallivarehenrik,

Thank you very much for taking time to review us on TripAdvisor!
We are very happy to hear that you had a nice time with us and you liked our vegetarian/Vegan menu selection also.
We would be very happy to welcome you back soon!

Two Chefs Karon Team

Skriv ett omdöme.Omdömen (3 587)

Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Vi gästade Two Chefs flera ggr under vår vistelse för att ta nån drink och lyssna på de två underbara tjejerna som spelar där.
Firade även min brors födelsedag där och då åt vi en magiskt god Surf and Turf . Två i sällskapet åt hamburgare och de var också jättenöjda. Efterrätten var väldigt god och min bror bjöds på en födelsedagstårta. De har olika teman varje dag med lite olika erbjudanden på mat och dryck . Bra och trevlig service . Missa inte Surf and Turf erbjudandet på onsdagar, det godaste jag ätit på länge !!

Tack anki0h
TCManagment, Two Chefs Karon Team på Two Chefs - Karon Beach, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Dear anki0h,

Thank you very much for taking time to review us on TripAdvisor.
We are very happy to hear that you visited Two Chefs Karon a several times and you even celebrated your brother's birthday with us. Hoping to celebrate together next year too!
Looking forward to welcome you back!

Omdömet skrevs 18 januari 2020

Dålig service, glömde hälften av vad vi beställde. God mat dock. Kommer inte att besöka detta ställe igen.

• Atmosfär
Omdömen sammanställs i samarbete med www.chope.co
Tack hellec229
TCManagment, Two Chefs Karon Team på Two Chefs - Karon Beach, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2020

Dear hellec229,

Thank you very much for taking time to review us on TripAdvisor.
We are very sorry to hear that you had such an experience like that in our restaurant.
Please contact us on karon@twochefs.com so we can do an investigation on your situation, as our guest satisfaction is very important for us. Hoping to hear from you!
We still hoping to welcome you back.

Omdömet skrevs 16 januari 2020 från mobil enhet

Maten jättegod! Tyvärr är det jobbigt att sitta där och äta. Detta pga musiken som spelas för högt. Det går inte att föra ett samtal i normal nivå. Synd på annars fint ställe.

Tack 742christerk
TCManagment, Two Chefs Karon Team på Two Chefs - Karon Beach, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2020

Dear 742christerk,

Thank you very much for taking time to review us.
We are very sorry hear that our live music was too loud during your dinner.
Please next time do not hesitate to share your disappointment with us during your dinner so we can adjust the volume easily.
We really hope to welcome you back!

Omdömet skrevs 16 januari 2020

Under vår vistelse besökte vi Two Chefts tre gånger - alla gångerna jättegod och bra mat och trevlig personal.

Datum för besöket: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack yvonneholmberg

Dear yvonneholmberg,

Thank you very much for taking time to review us on TripAdvisor.
We are very happy to hear that you had a great night with us.
We really hope to welcome you back soon!

Resenärer som tittade på Two Chefs - Karon Beach tittade också på

Besökt Two Chefs - Karon Beach? Berätta vad du tyckte!