“Ett besök fick räcka!”

Two Chefs - Karon Beach
Boka med Chope
Two Chefs - Karon Beach har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 38 av 450 Restauranger i Karon
Bra för: Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018

Vi var här med vänner för en middag, personalen var väldigt uppmärksamma och kom så snart vi druckit ur glasen, kom snabbt med maten och maten var ok men inte mer. Vi beställde en grillbricka med lite olika sorters kött men jag blev lite besviken då köttet inte var helvarmt utan mer ljummet, potatisen lite hårda. Jag tycker nog inte att kvaliteten reflekterade priset, men visst, är man lite trött på thai mat och vill ha något lite mer svenskt så är väl det här ok.

Tack Katarina_Trelleborg
TCManagment, Manager på Two Chefs - Karon Beach, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2018

Hi Katarina_Trelleborg,

Thank you for your review

Omdömet skrevs 29 mars 2018

Jag, min höggravida syster och hennes sambo blev matförgifade efter vi ätit deras Angus Cheeseburgare.
Vi hade febertoppar, spydde och hade taskig mage i 2 dygn efteråt.
Min fru klarade sig som åt Caesarsallad dock och var nöjd med den.

Tack Resepojken

Hi Resepojken,

Can you please email henrik.ojelind@twochefs.com with some more details on your recent visit?

Thank you

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Helt underbart ställe
Härlig personal skön stämning
Maten var jätte god och serverades med det lilla extra man vill ha
Underhållning med härlig musik
Hit måste man göra ett besök

Tack Ingela A
TCManagment, Manager på Two Chefs - Karon Beach, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hi Ingela A,

Thanks for the 5 star review

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god mat och trevligt bra personal och rent och fint bra. Mysig miljö och lätt att hitta till och bra priser som det mesta är i Thailand

Tack Pia A

Hi Pia A,

Thanks for the 5 star review. You're awesome

Omdömet skrevs 13 mars 2018

Testade denna restaurangen på min senaste resa då den fått väldigt fina recensioner.
Först lite snabbt om själva restaurangen och läget.
Restarangen är smakfullt inred i mörka träfärger.
Längst in i restaurangen finns en liten trubadurschen där det framförs olika västerländska (Svenska) sånger ofta av rock och popkaraktär.
Kul och roligt inslag som drar upp tempot lite.
Det är egentligen en öppen restarang men man har satt upp när ut mot gatan.
troligen för att gästerna skall slippa de gatuförsäljare som brukar gå förbi samt de ständiga reklambladen från Bangala stadum.
Tyvär gör det att det ser lite granne ut som att man sitter instängd...
Men tja, bara man tittar innåt i restaurangen så tänker man inte på det.
Personalen är som alltid i Thailand glada och positiva och snabba på att passa upp.
Jag valde att prova kvällen special som var "grillbuffe".
Dock bestod buffen av en grlltalrik som man kunde få fri påfyllning på.
Så tja inte buffe i vanlig mening men egentligen bra mycket frächare än när alla går och rotar i maten och den står framme och blir dammig och så.
Maten var fräsch och fint upplagd!
Men...
Ja maten var fin och råvarorna av bra kvalitet men...
Var var kryddan?
LITE krydda kan man juh gott ha på maten även om den skall vara skandinavisk...
Så tja. vill ni smaka råvarorna och är känsliga för kryddor är detta platsen för er!
Trevlig stämning och bra utbud på öl listan!

Tack Anders A
TCManagment, Manager på Two Chefs - Karon Beach, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

Hi Anders A,

Thanks for the details 4 star review.

Resenärer som tittade på Two Chefs - Karon Beach tittade också på

Besökt Two Chefs - Karon Beach? Berätta vad du tyckte!