Karon Cafe Steakhouse & Thai Cuisine
Rankad som nr 64 av 395 Restauranger i Karon
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs februari 18 2016

Ok ställe men det fins mycket bättre halvtråkig meny och halv dålig servis. Priset ok för det vi åt.

Tack GizmoTrosa
Pacific-Club-GM, General Manager på Karon Cafe Steakhouse & Thai Cuisine, svarade på det här omdömetSvarade februari 19 2016

Hi, thanks for your review. We have been serving top quality, value for money food since 1989, this is why we are full every night. Our food is also guaranteed, so on the rare occasions that our guests are not happy, we simply replace the menu item in question. Our staff are also very well trained, and pride themselves on professional customer service. We are sorry that on this occasion we did not meet your expectations, please stop by and try us again if you are still in the area. Best Regards. Jon

Omdömet skrevs januari 17 2015

Är ett bra alternativ när man vill ha en köttbit. Maten är mycket god men kolla så kycklingen är genomstekt för det hände oss en gång. Det är mycket bra pris på rätterna.

Tack 173evy
Pacific-Club-GM, Manager på Karon Cafe Steakhouse & Thai Cuisine, svarade på det här omdömetSvarade januari 27 2015

Tack för att du tog dig tid att skriva din recension. Ledsen om vi halkade upp på denna occaision, men vi är glada att du uppskattade värdet för pengar som vi erbjuder. Keith

Omdömet skrevs december 27 2014 från mobil enhet

Vi fick börja med enkel men jättegod salladsbuffé.
Alla tre beställde en redig köttbit med bearnaisesås. Det var jättegott! "Potatisgratängen" var dock ingen höjdare, halvrå, tärnad potatis i smaklös gräddmjölk.
Vi beställde "appelcrumle" (smulpaj) till efterrätt, när dom serverar den börjar vi nästan skratta. Det var en liten skål med halvmjuka äppelbitar, inte ett spår av smulor/crumle. Servisen förklarar då att kocken har slut på mjöl. Tyvärr blir det då ingen bra efterrätt, förklarar vi! Dom ber om ursäkt och plockar bort dom från notan utan tjafs. Så okej ställe, både bra och dåligt!

Tack Enheltovanlig
Pacific-Club-GM, Manager på Karon Cafe Steakhouse & Thai Cuisine, svarade på det här omdömetSvarade januari 8 2015

Tack för att du tog dig tid att placera din recension, och för att peka ut var vi kan förbättra våra rätter. Jag kan försäkra våra läsare att detta har tagits upp. Keith

Omdömet skrevs april 23 2013

Hit återvänder vi minst två gånger varje semester i Thailand. Det finns alltid tre supergoda soppor med tillhörande bröd av olika slag,på den suveränt goda salladsbuffe´n. Trevlig uteservering där man med fördel avnjuter deras Irish Coffé ,även den i toppklass,efter maten. På menyn finns alltid två olika set menu,en fisk och en kött,båda lika välsmakande :) Underhållning av trubadur på restaurangen rätt över vägen gör att man kan bli sittande där väldigt länge,och det gör vi gärna !!

• Atmosfär
Tack sunden789
Omdömet skrevs augusti 27 2012

Fri sallads bar är ju trevligt .Min oxfile var bra men lite fel steknings grad .Jag bad dom göra om och det fixa dom och denna gången kanon.Min kompis åt en pasta var ok sa han.

Tack petergustavsson

Resenärer som tittade på Karon Cafe Steakhouse & Thai Cuisine tittade också på

Besökt Karon Cafe Steakhouse & Thai Cuisine? Berätta vad du tyckte!