Öppet i dag: 09:00 - 23:00

sussjac
Askim
från mobil enhet
Fantastisk massage

Så duktiga massörer och så fräscht, lätt det mest professionella spat i Karon. Rekommenderas ... läs mer

Omdömet skrevs 11 februari 2017
423teresee
Gamla Uppsala, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 407 omdömen

översatt av Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Karon
från 54,87 US$
från 87,15 US$
från 16,14 US$
från 64,56 US$
Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Jag har varit på många massager, även thaimassage men den här var helt fantastisk! Mitt onda i ryggslutet är helt borta. Måste gå hit igen innan jag åker hem! Som, som masserade mig var helt grym!

Datum för upplevelsen: mars 2017
1  Tack sussjac
Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Så duktiga massörer och så fräscht, lätt det mest professionella spat i Karon. Rekommenderas verkligen!

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack 423teresee
Omdömet skrevs 25 januari 2017 från mobil enhet

Tog en oljemassage här, trevlig personal och mycket fräscht ställe. Kan varmt rekommenderas till andra.

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack tinalI6824IS
Omdömet skrevs 12 december 2016 från mobil enhet

Proffsigt och trevligt. Bra bemötande och ordentligt massage. Fräscha lokaler och trevlig personal.!

Datum för upplevelsen: december 2016
Tack Jens S
Omdömet skrevs 2 december 2016 från mobil enhet

Gick dit för att göra en manikyr och pedikyr. Fint resultat, de målade endast och tog bort lite skinn runt om naglarna. Kom tillbaka dagen efter pga att nagellacket hade lossnat, de fixade naglarna igen. Sedan gjorde jag en fotmassage som var JÄTTEBRA. I Thailand ska man göra massage, inte något annat.
Bra service annars, lite stökigt men ok.

Datum för upplevelsen: december 2016
Tack Louise R