“Frutta Massage! Bara så bra!”

Frutta Massage and Spa
Rankad som nr 6 av 57 Spa och välmående i Karon
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 1 april 2018

Vi besökte Frutta massage i stort sett var dag! Vi prövade på footscrub, fotmassage, oljemassage, back and neck massage, body scrub och jag lovar, alla behandlingar var bara bra! Efter var behandling fick man lite te och så fick man prata lite med den som behandlat dig! Rekommenderas starkt!

Tack Katarina_Trelleborg

Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Jag har varit på många massager, även thaimassage men den här var helt fantastisk! Mitt onda i ryggslutet är helt borta. Måste gå hit igen innan jag åker hem! Som, som masserade mig var helt grym!

1  Tack sussjac
Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Så duktiga massörer och så fräscht, lätt det mest professionella spat i Karon. Rekommenderas verkligen!

Tack Terese E
Omdömet skrevs 25 januari 2017 från mobil enhet

Tog en oljemassage här, trevlig personal och mycket fräscht ställe. Kan varmt rekommenderas till andra.

Tack Tina L
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 12 december 2016 från mobil enhet

Proffsigt och trevligt. Bra bemötande och ordentligt massage. Fräscha lokaler och trevlig personal.!

Tack Jens S

Resenärer som tittade på Frutta Massage and Spa tittade också på

Besökt Frutta Massage and Spa? Berätta vad du tyckte!