“Iskander kebab”

Istanbul Turkish Restaurant
Rankad som nr 1 av 189 Restauranger i Kata Beach
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Iskander kebab nej nej nej . Seg och dålig. Efter mitt andra besök beslöt jag mig för att skriva ett omdöme. Första var dock lite bättre men långt från bra. Jag kan inte fatta alla bra omdömen här(: Sorry!!

Datum för besöket: februari 2018
Tack Mikael b

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Vi hade höga förväntningar på denna turkiska restaurang. Tyvärr blev vi inte så jättenöjda. Jag har ätit många turkiska rätter och smakerna som Istanbul serverade kom inte upp i högsta klass. Det som var positivt: Brödet, beyas peynir, tzatsikin och köttgrytan med ris. Resten höll inte samma klass. Vi tog in Ayran och den var inte ens nära smakmässigt. Vi beställde ett antal olikameze och de höll inte heller den klass jag förväntat mig.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Jonas L
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Trots alla fina rekommendationer så kan jag inte stämma in i kören.
Det är definitivt inte den bästa restaurangen i Kata, som betygen säger.
Känns lite fuffens nästan.

Datum för besöket: januari 2018
Tack skalpellen
alihan a, Owner på Istanbul Turkish Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Dear Guest!

Thank you for your feedback! We apologize for fail your satisfaction from us.
Have a nice day!

Best regards,
Engin and Aysel

Omdömet skrevs 1 oktober 2017

Riktig god mat och prisvärt!
Ligger mittemot favoritrestaurang
Redchair.rankar Istanbul som top 10
Lätt i kata.stor meny och trevlig personal/ägare

Datum för besöket: mars 2017
Tack mikegbg72
Omdömet skrevs 22 december 2016 från mobil enhet

Bra kvalité på maten och vällagat. Kunde varit lite större portioner men alla portioner här i Kata tycks vara lite mindre än i Stockholm. Trevlig personal!

Datum för besöket: december 2016
Tack Nathalie O

Resenärer som tittade på Istanbul Turkish Restaurant tittade också på

Besökt Istanbul Turkish Restaurant? Berätta vad du tyckte!