“Otroligt bra mat”

Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat och billigt, trevlig personal, återkommer hit jätte gärna:)
Min resa är inte slut än...

Datum för besöket: mars 2018
Tack Agnieszka O

Omdömet skrevs 3 april 2017 från mobil enhet

Ett trevligt ställe med god mat , bra priser , fri wi-fi . Mycket trevlig personal - som gärna tar sig tid med kunderna ,drinkar 99 bath. Biljardbord & tv finns.

Tack Sara C
Omdömet skrevs 28 mars 2017 från mobil enhet

Första gången vi testar indiskt i Thailand och all mat var jättegod! Räcker med att ta de små rätterna om man tar två och lite naan-bröd till!
Kommer bli fler besök här!

Tack CharlotteJohnsson
Omdömet skrevs 14 mars 2017

Du hittar inte trevligare personal någonstans!
Vi tog bara en drop-in drink och en lite snack men blev behandlade som deras bästa vänner. Gå dit!

Tack Niclas T
Dilphuket, Owner på Curry Delight Indian Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2017

Thanks a lots...
Taks micket

Omdömet skrevs 7 april 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, saffransris och palak paneer. Vänlig och hjälpsam personal som fick oss att känna oss väldigt välkomna.

Datum för besöket: april 2016
Tack Caroline F
alexF4618YY, Manager på Curry Delight Indian Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2016

Thank you so much for your beautiful review and may be we see again.

Resenärer som tittade på Curry Delight Indian Restaurant tittade också på

Kata Beach, Karon

Besökt Curry Delight Indian Restaurant? Berätta vad du tyckte!