“Perfekt ställe att äta och koppla av!”
Omdöme om Leonardo Davinci

Leonardo Davinci
Boka med Chope
Leonardo Davinci har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 25 av 188 Restauranger i Kata Beach
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Abonnera, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Abonnera, Bokningar
Omdömet skrevs 10 april 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat och trevligt personal, allt från pizza, kött, sallad och risotto, lite dyrare men en av dem bästa i Phuket!!!

Tack Agnieszka O

Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Om man är beredd att betala lite mer så får man hos Leonardo en riktigt bra matupplevelse. Otroligt trevlig och bra service. Vi åt bruschetta och pasta. Bra rödvin. Genomgående trevligt och bra. Rekommenderas.

Tack JonbeNo1
Omdömet skrevs 26 november 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat. Lite väl pretentiös meny men de levde upp till den. Välkomponerad meny Bra vin till bra pris och mycket att välja på Trevlig personal Håller samma nivå och kvalitet som Boathouse som dock är betydligt dyrare Vi kommer att gå hit igen
Karin och Johan

Tack 949jojo
Omdömet skrevs 28 oktober 2016 från mobil enhet

Välkomnande lugn och trevlig atmosfär.
Lagom bred meny, allt från pizza, pasta till risotto och sallader.
Här tänks det på detaljer kring upplägg och service i toppklass.
Utsökt mat och dryck - och personal i väldsklass.
Få ställen slår detta!

1  Tack 924nicklase
Omdömet skrevs 25 januari 2016 från mobil enhet

Kändes som att vi var italien. Bra service. Vi satt inne i en härlig ac miljö. Åt och drack gott vin.

Tack Mari L
LeonardoDaVinciKata, Manager på Leonardo Davinci, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2016

Dear, Mari L.
Thank you for the nice review we are looking forward to welcome you again in our restaurant.

Best regards
Your Leonardo Davinci team

Resenärer som tittade på Leonardo Davinci tittade också på

Besökt Leonardo Davinci? Berätta vad du tyckte!