“Missa inte!”

Buffalo Steak House - Kata Dino
Rankad som nr 90 av 161 Restauranger i Kata Beach
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs mars 3 2017 från mobil enhet

Vi var här 2 gånger under vår vistelse i Karon. Ungarna åt stuvade makaroner med falukorv (oerhört uppskattat) och vi vuxna åt Buffalo-burgaren. Riktigt, riktigt bra!! Missa inte denna restaurang. Den är väl värd ett besök.

Tack Mårten P

Omdömet skrevs april 26 2016

Vi har ätit på Buffalo Steak House varje gång vi har varit i Phuket, och vi har aldrig blivit missnöjda.
Mycket bra service, fantastisk mat och trevligt bemötande.
Vi kommer att fortsätta våra besök på Buffalo när vi kommer ner till Phuket igen.
Kanske inte det absolut billigaste stället att äta på, men det har varit värt varenda Bath när vi har varit där.

Tack JouniPenttinen
Omdömet skrevs februari 13 2016

Semestrade i Phuket och åt middag ett flertal kvällar på Buffalo Steak House, Kata Dino och Kata Plaza (de har 2 restauranger i Kata).
Beställde vid ett par tillfällen en 200 gr biff som var perfekt grillad, saftig och välsmakande. Buffalos egen 200 gr hamburgare med tillbehör kan jag även rekommendera. En riktig höjdare var deras revbensspjäll ("ribs), oerhört god smak, saftiga och med en massa smaskiga tillbehör! Åt även ett par thairätter som var riktigt bra!

Tack Kjell P
Omdömet skrevs september 18 2015 från mobil enhet

Kändes väldigt trött både mat och servicemässigt.
Vi åt färska skaldjur som tyvärr var råa och smaklösa.
Kändes ganska långt ifrån genuint.

Tack BetterTogether-12
Omdömet skrevs mars 13 2015 från mobil enhet

Vi hade sett fram emot en välsmakande köttbit i restaurangen som man kunde tro vara experter på just det - vi hade fel! Personalen var allmänt oengagerade i det att dom inte alls uppmärksammade att vi kom, dom var inte särskilt glada och trevliga i något skede och dom var saktfärdiga med att ta beställning och servera dricka. Maten som serverades var totalt smaklös och köttet var torrt och segt, trots att vi beställde en finare köttbit medium tillagad. Priserna var förhållandevis höga, så på alla sätt hade vi förväntat oss mer. Rekommenderas inte, besök istället The Wine Connection lite längre ner på gatan!!

Tack Martin B

Resenärer som tittade på Buffalo Steak House - Kata Dino tittade också på

Besökt Buffalo Steak House - Kata Dino? Berätta vad du tyckte!