Omdömet skrevs 27 mars 2018

Mysigt familjehotell. Hotellet hade flera olika poolområden. Det är ett familjehotell med härliga rum och en hel del aktiviteter. Liten promenad för att komma till stranden.
Gillade poolområdet som var lummigt och lagom stort.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack dicste
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Hotellet håller bra standard i förhållande till omgivningen finns det inget att klaga på. Våra barn uppskattade poolen Esmeralda mycket. Hotellrummen är bra. Det finns mycket nära hotellet, skulle rekommendera att äta kvällsmaten ute. Frukost och lunch är helt ok på hotellet. Bra AC och många kanaler på tv:n för soltrötta barn. Våra barn kunde röra sig på hotellet mellan rummet och poolen själva, 12 och 5 år. På det hela taget en bra semester och rekommenderar hotellet till de som vill bo ok!

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack elibratt
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Otroligt dåligt bemötande ifrån personal. Inte alls någon bra service. Dålig frukost,samt var det fåglar som åt ifrån buffén och personalen brydde sig inte. Långsam på att få det man ville. Läget är okej. Ändå en bit ifrån stranden.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Julius H
Veerapol P, General Manager på Centara Kata Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2018

Dear Julius H,

Greetings from Centara Kata Resort Phuket!

Thank you very much for taking the time to fill in our guest survey, it helps us to take faster actions on needed areas and departments.
I have noticed your comments about our staff response and not provided you services oriented.

Please rest assured that the aforementioned matter has been discussed and addressed with the Restaurant Manager to foster swift improvements and avoid any re-occurrence. Also I will be emphasized Food & Beverage team to pay attention about pigeon in the restaurant and we are trying to find the solution to prevent this re-occurred again. F

Please accept our sincere apologies. I hope our shortcoming will not place us in your permanent disfavor. I and looking forward to welcome you back in the near future to show you are improvement

Kind regards,

Veerapol

Omdömet skrevs 21 september 2017

Större hotellkomplex ett mindre stenkast från huvudgatan. Ligger tyvärr i mittersta delen bakom Club Med, vilket innebär att man får gå en bra bit för att komma till stranden, men transport finns tillgängligt. Vaktpersonalen leggade min flickvän vid fler än ett tillfälle, vilket var något störande och aningen förnedrande för inte minst henne. Annars helt ok.

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Mathias J
Veerapol P, General Manager på Centara Kata Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2017

Dear Mathis,

Greeting from Centara Kata Resort Phuket.

Thank you very much for taking the time to fill in our guest survey. I had received your good feedback about our resort. I hope you had enjoyed your staying with us here. Should I have you further assistance, please do not hesitate to contact me at your most convenience. Looking forward to welcome you back in the near future.

Kind regards,

Veerapol
Hotel Manager

Omdömet skrevs 24 april 2017 från mobil enhet

-Fåglar som åt från frukostbuffén och personalen märkte ej alltid. Ofräscht.

-Mycket mygg på kidsclub och i lekparken på området. Jobbigt för barnen som blev myggbitna och för mig som gravid med tanke på zikavirus. Påtalade myggsituationen för personalen (chef för klagomålshantering) då kids club personalen sa att de inte kunde påverka. Hon tog mig inte på allvar, jag fick ett mycket kallt och otrevligt bemötande och inget gjordes åt myggen.

-Halvpension rekommenderas inte pga mycket långsam service och maten inte alltid smakade gott.

-krångligt för barnfamilj att bo på 3 trappor utan hiss med tanke på spädbarn/vagn som fick bäras upp och ner för alla trappor.

-Bamse kom bara till hotellet 2 korta besök på två veckor. Tråkigt för vår dotter som sett fram mot bamse.

-I övrigt fint resort med barnvänlig personal

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack JessicaC1564