“Bra familjehotell, inget överdrivet för par eller ensamresande”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Centara Kata Resort Phuket
Rankad som nummer 17 av 56 hotell i Kata Beach
Omdömet skrevs september 21 2017

Större hotellkomplex ett mindre stenkast från huvudgatan. Ligger tyvärr i mittersta delen bakom Club Med, vilket innebär att man får gå en bra bit för att komma till stranden, men transport finns tillgängligt. Vaktpersonalen leggade min flickvän vid fler än ett tillfälle, vilket var något störande och aningen förnedrande för inte minst henne. Annars helt ok.

• Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack Mathias J
Veerapol P, General Manager på Centara Kata Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade november 25 2017

Dear Mathis,

Greeting from Centara Kata Resort Phuket.

Thank you very much for taking the time to fill in our guest survey. I had received your good feedback about our resort. I hope you had enjoyed your staying with us here. Should I have you further assistance, please do not hesitate to contact me at your most convenience. Looking forward to welcome you back in the near future.

Veerapol

Omdömet skrevs april 24 2017 från mobil enhet

-Fåglar som åt från frukostbuffén och personalen märkte ej alltid. Ofräscht.

-Mycket mygg på kidsclub och i lekparken på området. Jobbigt för barnen som blev myggbitna och för mig som gravid med tanke på zikavirus. Påtalade myggsituationen för personalen (chef för klagomålshantering) då kids club personalen sa att de inte kunde påverka. Hon tog mig inte på allvar, jag fick ett mycket kallt och otrevligt bemötande och inget gjordes åt myggen.

-Halvpension rekommenderas inte pga mycket långsam service och maten inte alltid smakade gott.

-krångligt för barnfamilj att bo på 3 trappor utan hiss med tanke på spädbarn/vagn som fick bäras upp och ner för alla trappor.

-Bamse kom bara till hotellet 2 korta besök på två veckor. Tråkigt för vår dotter som sett fram mot bamse.

-I övrigt fint resort med barnvänlig personal

Bodde här: Mars 2017, reste med familjen
Tack Jessica C
Omdömet skrevs mars 6 2017 från mobil enhet

Ett bra hotell även om man inte har barn. Lugnt och skönt på kvällarna, även om hotellet ligger mitt i smeten. Fantastiskt gym för oss som gillar det. Kanonpersonal och hyggliga rum. Vi åker hem supernöjda!!
OBS glöm ej att äta på Eightfold som ligger mitt emot hotellet.
Kanonställe!

Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
Tack bjru
Wilawan C, Hotel Manager på Centara Kata Resort Phuket, svarade på det här omdömetSvarade mars 8 2017

Dear Reviewer,

Thank you again and we hope we will be able to welcome you back again in the future.

Omdömet skrevs mars 5 2017 från mobil enhet

Ett helt ok hotell, stort plus för att de gav oss fruktkorg för att vi svarade på enkät och att de ordnade en tårta till min sons födelsedag. Poolerna är fina och personalen trevlig. Frukosten helt ok. Rummen också helt ok. Det som drar ner betyder är städning som dels var dålig och dels inte skedde utan att man fick säga till mer än vid ett tillfälle. Mycket märkligt. Påfyllning av vatten skedde inte heller som utlovats. På hotellet var det strömavbrott flera gånger på en dag. Tycker nog inte att detta hotell är 4-stjärniga utan snarare 3. Personalen i receptionen är kunnig och trevlig. Men på semester måste städningen funka!

Bodde här: Mars 2017, reste med familjen
Tack Anki M

Dear Reviewer,

Thank you so much for taking the time to share this lovely review. We are delighted to hear you and your family enjoyed your stay. It’s nice to hear that you enjoyed the location and our room. I 'm sorry for electric cut off often time and disturb your relax time in the room. it is out off control. However I am glad to hear that you enjoyed the leisure facilities and our pools and I would like to thank you for your kind comments about friendly and helpful from our staff.

Omdömet skrevs februari 21 2017 från mobil enhet

Otroligt mysigt hotell med personal som är fantastiska! Stora rum och stora balkonger! 3 poolområden varav ett enbart är för vuxna, det ligger i samband med hotellets spa/massage. Lummigt område med grönt och växter.. fint! Finns gym, lekrum, lekplats. Rekommenderar verkligen. Nära till allt. Stort plus är att hotellet erbjuder buss ner till stranden varje dag.

Bodde här: Februari 2017, reste med familjen
Tack SofiaWel

Dear Reviewer,

I am glad to hear that you enjoyed the leisure facilities and our 3 pools and I would like to thank you for your kind comments about friendly and helpful from our staff.

hmckt@chr.co.th

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Kata Beach
1 km bort
1 381 omdömen
3,1 km bort
Centara Karon Resort Phuket
Visa priser

Besökt Centara Kata Resort Phuket? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Centara Kata Resort Phuket

Adress: 54 Ked Kwan Road, Kata Beach, Karon, Phuket 83100, Thailand (Tidigare Jiva Resort & Spa)
Region: Thailand > Phuket > Karon > Kata Beach
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Pentry Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Sviter Swimmingpool
Typ av hotell:
Nr 6 av De populäraste resorthotellen i Kata Beach
Nr 7 av Familjehotell i Kata Beach
Nr 13 av Romantiska hotell i Kata Beach
Nr 15 av Lyxhotell i Kata Beach
Prisklass: 385 kr - 1 757 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Centara Kata Resort Phuket 4*
Antal rum: 158
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Fastbooking, Agoda, Booking.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Centara Kata Resort Phuket. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Centara Kata Resort Phuket Hotel Karon
Centara Kata Hotel
Centara Hotel Kata

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?