“Mycket bra italienare”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Mat, service och miljö är mycket bra och ägaren gör sitt bästa för att det ska bli en personlig upplevelse. Efter våra två besök - rekommenderas!

Datum för besöket: april 2018
Tack janegust

Omdömet skrevs 15 januari 2018 från mobil enhet

Alla bord var upptagna men vi fick ett efter 40 min. Under tiden tog vi en drink på gatan längre ner. Mycket som och maten var god

Datum för besöket: januari 2018
Tack Gabriel L
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Bra restaurang för tidig/ sen kväll . Bra mat med pasta och pizza som utgör en stor del av meny. Gott , du kommer säkert gå tillbaka fler gånger .

Ligger nära stora vägen dock ! Men det är ju inte alltid ett minus , blandat lite fart och fläkt med lugn.

Datum för besöket: december 2017
Tack Danıel E
Omdömet skrevs 27 januari 2017

Servicen och maten var mycket bra. Spagettin aldente, pizzan jättegod, riktig mozarella och goda tomater. Rekommenderas

Datum för besöket: januari 2017
Tack UoOP
Omdömet skrevs 25 januari 2016 från mobil enhet

De gör riktiga pizzor. Gott vin oxå. Men ligger tyvärr på en väldigt trafikerad gata som gör att atmosfären är sådär. Trevlig personal.

Datum för besöket: januari 2016
Tack Mari L

Resenärer som tittade på Gastone tittade också på

Besökt Gastone? Berätta vad du tyckte!