“Toppen restaurang!”

Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Maten är riktigt god och det finns ett bra utbud! Det bästa är den fantastiska personalen, dom är serviceinriktade, mycket trevliga och hjälpsamma! Kan varmt rekommendera denna restaurang!

1  Tack Moa S
AVISTAKATAPHUKET, Food and Beverage Director på En Vogue Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Kära Moa S,
Tack för att du har tagit dig tid att dela med dig av de underbara kommentarerna om din erfarenhet hos dig. Din positiva feedback motiverar oss definitivt att behålla vår exceptionella service.

Vi vill återfå din förtroende för oss och skulle gärna ha dig som gäst igen och hoppas verkligen att du kommer att ge oss möjlighet att betjäna dig i framtiden.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till en vogue!

Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Helt faktiskt mat och det allra bästa är nog den trevligaste personalen jag mött i Thailand.
Mysigt ställe!

1  Tack Sanna H

Kära Sanna H,

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till en vogue!

Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 11 november 2017 från mobil enhet

Har ätit frukost varje morgonen maten är mycket bra. God bröd och på lägg. Thaimat är jätte gott. Personal är jätte glada barn vänligt bra service

Tack Phensri J
AVISTAKATAPHUKET, General Manager på En Vogue Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2017

Dear Khun Phensri J ,

Thank you for taking the time to share the wonderful comments about our services and breakfast experiences. Your positive feedback definitely motivates us to keep up our exceptional services.

Warm Regards,

Omdömet skrevs 18 september 2015 från mobil enhet

Maten är god; vi har ätit allt från kött till pasta till pad thai. Allt är gott och vällagat men priserna är tyvärr väldigt höga. Beror på att restaurangen ligger på ett hotell såklart men dessvärre motiveras inte detta om man inte är boende som vill ha roomservice. Då är det ett helt OK värde.

Tack BetterTogether-12
AVISTAKATAPHUKET, Manager på En Vogue Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2015

Dear Better Tog,

Sawasdee krab!

Warmest greetings from Avista Phuket Resort and Spa!

Thank you for choosing the Envogue Restaurant as your dining destination. We would like to thank you for taking the time to tell us about your experience on Tripadvisor, which is extremely valuable and we greatly appreciated in it.

We are greatly appreciated in your feedback, which give us an opportunity to improve and increase our service level to complete our guest satisfaction. And we are very grateful and many thanks for your suggestion.

At Avista, our goal is to provide to every customer has an experience to be remembered as memorable dining at the Envogue restaurant. We strive to provide the best of the Thai hospitality and a truly unique cuisine experience to all our customers. But it is quite unfortunate that we were not able to deliver a true “Avista Holiday Experience” during your stay with us; however, we would like to regain your trust in us and would be happy to have you as our guest again.

We really hope that you will give us an opportunity to service you in the future.

We look forward to welcoming you back to Avista!

Warm Regards,
The Team at Avista

Omdömet skrevs 19 mars 2014 från mobil enhet

Ligger uppför en backe som är omöjlig att gå uppför om du är pensionär/gravid/barn eller på annat sätt saknar en elitidrottares fysik. Phukets klart sämsta restaurang, total avsaknad av kryddor på allt. Vår 11 månaders dotter kladdar ihop bättre mat med sin hink och spade. Saknar precis allt ett femstjärnigt hotell förväntas erbjuda. Det finns gatuhörn med högre standard. Kort och gott ett sunkigt charterhotell som andas Mallis anno 1970 trots att det är byggt 2009. Undvik!

Tack Jocke99

Resenärer som tittade på En Vogue Restaurant tittade också på

Besökt En Vogue Restaurant? Berätta vad du tyckte!