“Mycket bra....igen”

Horn Grill Steak and Seafood
Boka med Chope
Horn Grill Steak and Seafood har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 28 av 190 Restauranger i Kata Beach
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Återkom till Horn Grill efter ett par år och samma höga standard, mat service och ganska trevlig miljö. Rekommenderas speciellt för en bra kötträtt

Datum för besöket: april 2018
Tack janegust

Omdömet skrevs 10 april 2018 från mobil enhet

Härligt ställe, en av dem bästa i Phuket, mat som är fint upplagt och som smälter i munnen, proffsig och artigt personal,allt var toppen!!!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Agnieszka O
Omdömet skrevs 8 april 2018

Bra mat , maten mycket fint upplagd och fantastisk bra service, personalen är väldig trevlig och hjälpsam, det sitter en man och plingar på piano som inte får någons uppmärksamhet

Datum för besöket: mars 2018
Tack LeifG105
Omdömet skrevs 8 april 2018 från mobil enhet

Proffsigt , God mat o trevlig miljö.
Vill man ha ett avbrott från Thai-maten är detta stället att gå till.
Absolut värt ett besök om man är i Kata

Datum för besöket: april 2018
Tack Stefan N
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

All mat var väldigt vällagad och fint upplagd. Hittills bästa vi ätit på Phuket efter 4 dagar här. Servicen också mycket bra och uppmärksam. Kanske vi hade bara tur?, Nej, det här verkar vara ett ställe där kockar och service har höga ambitoner! Dessutom rent och fräscht.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Jeppe D

Resenärer som tittade på Horn Grill Steak and Seafood tittade också på

Besökt Horn Grill Steak and Seafood? Berätta vad du tyckte!