“Toppklass”

Odysseus Greek Organic Restaurant
Rankad som nr 4 av 183 Restauranger i Kata Beach
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Passa på att är riktigt bra grekisk mat när ni är i Thailand.
Efter 10-12 dagar med Thai-mat passar detta perfekt.
Bra mat , tokigt kok/ägare o trevlig miljö !
Löp o köp grekiskt...

Tack Stefan N

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Denna restaurang förtjänar så himla mycket kärlek! Beställde en pork souvlaki och den smakade fantastiskt gott! Den var perfekt tillagad och kryddad. Tzatzikin är egen gjord och var försvinnande god! Fick även ny skål med tzatsiki så fort min på tallriken tog slut, behövde inte ens be om det. Riktigt bra service!

Ägaren var otroligt charmig och glad. Han berättade hur han noga väljer ut de bästa råvarorna. Vilket förklarar smakerna och kvalitén på köttet. Han var kunnig inom matlagning och verkar ha mycket erfarenhet. Rekommenderar att gå dit alla dagar i veckan. Blev helt såld av hela restaurangen, deras mat, personal, service och ägare. Värt att nämna också är att restaurangen var modern och hade fräsch inredning. GÅ DIT!

Tack Jenny L
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Har inget att klaga på.
Ägaren kom fram och förklarade att det var de bästa produkterna och hur han får tag på dem, även vilka delar som används av djuren samt vissa förberedelser.
Riktigt lättsam och trevlig ägare som vill servera det bästa till sina kunder!

Jag valde Chicken Souvlaki, kycklingen var perfekt tillagad och kryddad, Pommesen (som du kan byta ut mot kokt potatis, mos eller grönsaker) var kryddad med en sorts grillkrydda. Riktigt gott! Det serverades även något brunt, mer hälsosammare ris, en liten grekisk sallad och en himmelsk hemmagjord tzatziki. Vi har rest runt i Asien i 3 månader och det här är det absolut bästa vi har ätit, vi är så nöjda att vi kommer äta lunch och middag där imorgon!

Personalen var även vänlig och snabba, extremt bra service.

Kommer ni hit så kan jag bara rekommendera att ni provar, 620 baht för två portioner, en Cola och en fanta.

De kör även med en happy hour, 2 öl för priset av en

Tack Henrik J
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

En grekisk resturang med allt man kan önska sig på menyn. Otroligt god och vällagad mat och ägaren och personalen är supertrevliga. Helt klart bäst i Kata

Tack Anna S
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Maten var god. Trevligt att hitta ett grekiskt matställe när man ätit thaimat flera dagar och tröttnat. Det ligger i Palmbeach centret och är lite svårt att hitta men värt ett besök. Vi åt mycket god kycklingsouvlaki, saganaki, och en grilltallrik med blandat kött. Tsatsikin var god och köttet saftigt och mört!

Tack Jeppe D

Resenärer som tittade på Odysseus Greek Organic Restaurant tittade också på

Besökt Odysseus Greek Organic Restaurant? Berätta vad du tyckte!