“Härligt ställe nära stranden”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

IngegerdE ...
Alingsås, Sverige
2 omdömen
“Härligt ställe nära stranden”
Omdömet skrevs januari 16 2018 för en vistelse i Januari 2018

Här finns både Kata och Karon beach nära till hands. Nya och fräscha rum på hotellet, och personal som var serviceminded. Det var bara ca 50 m till stranden, men man var tvungen att korsa en väg. Många restauranger och marknader i närheten. En härlig takterass har de, men tyvärr inga utemöbler där. Fantastisk utsikt därifrån!

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
feb 7 2018
Thank you Erikssons for visiting us!
We have nice plans with that terrace but must find the way how to protect the furniture on it towards very strong winds from the sea in some periods.
Vladi, manager
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
natt
vecka
månad
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera