“Perfecte plek voor de rustzoeker”

Omdöme om Casa Cruz. Casita

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 19 juni 2019 för en vistelse i juni 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: juni 2019
Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jun 21 2019
Thanks Edith and Vincent - for a lovely review. It was great having you to stay here at Casa Cruz. we are really pleased you both enjoyed yourselves. Hope to see you again sometime soon Dave and Alan
Joep v
2 omdömen
Omdömet skrevs 5 november 2018 för en vistelse i oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
nov 6 2018
Hi Joep and Maria thanks for such a lovely review it was great having you here glad you enjoyed it all hope to see you again very soon Dave and Al x
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera