“Mr”

Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
27 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 2 Skribent
7 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 23 april 2017 för en vistelse i april 2017

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 24 2017
Thanks - for the review Andy - we are pleased you and your family had a great time here at Casa Cruz. Hopefully see you again soon - for some more relaxing and sightseeing.... Best Regards Dave & Al
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera