Omdömet skrevs 16 juni 2018 från mobil enhet

Bra service från personalen. Rent och fräscht på rummen.
Frukosten är bra men man lyckas inte hålla alla stationer påfyllda, 45 min efter öppning är allt inte framställt. När vi går förbi frukosten 2.5 timme efter öppning finns mycket fler alternativ framställda än på morgonkvisten. Croissanterna som serverades var inte färdiga (inte tillräckligt gräddade). Det går inte att leva på gamla meriter utan man behöver bli bättre och höja nivån.
Middagen på kvällen var bra, dock kan personalen bli bättre på att städa undan disk (glas mellan rätterna), känns inte heller fräscht att det står tomflaskor från gårdagens sittning på frukostbordet...

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Annelie B
Elin S, Informationsansvarig på Sure Hotel by Best Western Rådmannen, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2018

Hej Annelie!
Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om ditt besök hos oss. Vi är mycket stolta över vårt hotell och speciellt vår frukost. Vi strävar såklart efter att alla våra frukostgäster ska ta del av hela vårt utbud - vilken tid man än besöker oss. Vi hoppas du ger oss en andra chans så att vi kan visa oss från vår bästa sida under hela vistelsen.

Omdömet skrevs 9 maj 2018

Hotel Rådmannen är ett helt ok hotell för den som vill ha ett bra boende. Deras frukost är mycket bra och tom prisbelönt. Lunchen består av en bra buffé med minst två olika rätter. Alltid vällagad och fräsch. Själva sittdelen är ganska spartansk. Kan vara svårt att hitta parkeringsmöjligheter vid lunchtid.

Bodde här: februari 2018
Tack BjAr
Sofie W, Manager på Sure Hotel by Best Western Rådmannen, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2018

Hej och tack för att du tog dig tiden att skriva några rader!
Vi vet om att Alvesta dessvärre har ett parkeringsproblem, och vi hoppas att detta i framtiden kanske kan bli bättre! :)

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Extremt tråkigt att besöka denna restaurang! Åtminstone på lunchen.
Jag var här och åt lunch med en bekant när jag hade ett jobbärende i Alvesta.
Har nästan alltid varit nöjd när jag har varit på rådmannen förr i tiden, men jag undrar vad som har hänt? Har visserligen inte varit här på länge men maten var helt enkelt urusel!
Det ska mycket till för att jag ska äta här igen.

Bodde här: februari 2018
2  Tack YlwaS1960
Omdömet skrevs 31 januari 2018

Möttes av fantastisk personal och incheckningen gick snabbt och friktionsfritt. Rummen är ganska stora och vackert inredda. Restaurangen erbjuder mat som smakar gott och även där bemöttes jag av fantastisk service. Vill absolut rekommendera detta boende.

Tips för att välja rum: Rum 305 ... vackert inrett och stooor TV.
  • Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack yamstudios9
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Endast ätit frukost!
Jättegod frukost. Trevlig personal som hade öppet en halvtimme längre så man hann äta. En kock som gör omelett, pannkakor o våfflor på beställning. Energishot, färskpressad juice mm. Kostar 150 kr per person.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Salome K