“Äckligt som fan”
Omdöme om SN kök & bar

SN kök & bar
Rankad som nr 2 av 16 Restauranger i Alvesta
Beskrivning: Lunchrestaurang med svensk husmanskost. Har även öppet fredagar och lördagar för a la carte.

Maten är katastrof, o inte nog med med det så finner man hårstrån i maten. Rekommenderas ej
Otrevlig personal!

Datum för besöket: april 2021
Tack X5447JWelizabetha

Omdömet skrevs 27 april 2021 från mobil enhet

Helt suverän god mat vällagad trevlig personal hit kommer jag komma till baka dom lagar mat med kärlek mummss filibaba ‼️

Datum för besöket: april 2021
Tack 76marcusj
Omdömet skrevs 11 april 2021

Mycket vällagad mat av systrarna. Rekommenderas varmt! Lite väl trångt mellan borden så här i Corona-tider. Uteservering på sommaren.

Datum för besöket: mars 2021
Tack BjAr
Omdömet skrevs 19 februari 2021

God mat med fina råvaror. Pappförpackning för takeaway är ett plus. Lagom portion åt det större hållet.

Datum för besöket: februari 2021
Tack ullrika123
Omdömet skrevs 7 november 2020

Om du är i Alvesta så är det här du ska äta. Med värme, god mat och de trevliga systrarna (tillika ägare) gör detta ställe värt ett besök, igen och igen och igen! Supergott och en riktig pärla i Alvesta

Datum för besöket: november 2020
Tack Z3002RIemiliam

Resenärer som tittade på SN kök & bar tittade också på

Alvesta, Kronobergs län

Besökt SN kök & bar? Berätta vad du tyckte!