“Fantastisk måltid. Generösa vällagade portioner fisksoppa och skaldjurspasta. Trivsam miljö mitt i hamnen.”
Omdöme om Idas by the Sea

Idas by the Sea
Rankad som nr 1 av 50 Restauranger i Landskrona
Beskrivning: Idas ligger i Lundåkrahamnen i Landskrona, och är den perfekta sommarrestaurangen – både om dagen och kvällen mellan april och oktober Vår meny fokuserar till stor del på färsk fisk och nötkött. Vår välkända Vräkmacka är ett måste, eller varför inte någon av efterrätterna från Österrike?

Underbar skaldjurspasta och fisksoppa.

Bra service och kort väntetid.

Gigantiska portioner. Sällan jag lämnar mat på tallriken men var tvungen trots att pastan var utsökt.

Mycket prisvärt. Generöst med räkor och annat gott i fisksoppan och pastan.

Datum för besöket: april 2021
Tack mikaeln278

Firade pappsens födelsedag med en god middag där. Trevligt läge i hamnen. Mysig liten restaurang med möjlighet att sitta ute. Maten var jättegod och prisvärd. Mycket trevlig personal som förgyllde vistelsen. Kommer gärna igen en annan gång.

Datum för besöket: maj 2021
Tack mischeg
Omdömet skrevs 16 april 2021 från mobil enhet

Skaffade hem ett Take Away hos Idas by the See i Lundåkrahamnen.
Boende på Ställplatsen så är den berömda Vräkmackan ett måste.
Smakade som vanligt förträffligt.
Återkommer varje säsong.

Datum för besöket: april 2021
Tack billycbxsix
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

En härlig kväll och ett bra bord. Ville ha revben, men fick reda på att dom var marinerade i vitlök så det gick bort. Ok, dagens fisk då. Nja, det är vitlök i såsen. Laxbaguett då? Nej, vitlök i hovmästarsåsen. Det enda som fanns utan vitlök var räkmacka. Gigantiskt stor och god, men när man är inställd på mat så var det inte riktigt macka man tänkte sig.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Kristina503
Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Maten var helt okej men pommesen var lite tråkiga. Servicen var inte okej, ingen brydde sig om att fråga hur det smskade trots att de gick förbi ett flertal gånger, inte heller frågades det om mer dryck när förrätterna plockades och vi hade halvfulla/tomma glas. Förrätterna var goda, skagentoast och fisksoppa.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack sweepoodg

Resenärer som tittade på Idas by the Sea tittade också på

Landskrona, Landskrona kommun

Besökt Idas by the Sea? Berätta vad du tyckte!