View deal
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com
Priceline210 US$
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Ett hotell som inte så många känner till.spaavdelningen på taket riktigt härligt när det är lagom med folk.positiv personal som gjorde allt för att hjälpa till,frukost och restaurangmenyn ua.
Receptionen på hotellet dock undermålig.det duger inte att sitta på en sådan plats och möta alla kunder om man är sur och tvär på alla sätt.tydligen vill man inte ha gäster.dåligt!!!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack johanVarberg
Omdömet skrevs 14 juli 2020

2 st bubbelpooler, 2 utomhus pooler och en bastu, alltihopa uppe på taket gjorde detta till ett bra SPA. Vi hade mysigt rum med balkong som vi kunde sitta och ta ett glas bubbel på. Mindre bra var att TV satt konstigt och gick inte och vinkla så man kunde inte ligga och titta. Det var ganska dammigt på rummet men det hoppas vi att det bara var en tillfällighet.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack BOF265
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Spavistelse dagspa- sköna varma poler både inne och ute. Fanns inget te som de skulle erbjuda, hade önskat lite fräshare frukt eller annat och tugga på i relaxen.
Små, trånga oklädningsrum och för få duschar. Snål goodiebag.
God mat nere i matsalen/restaurangen.

Datum för vistelsen: mars 2020
1  Tack pampfamily
Omdömet skrevs 14 februari 2020

Trevligt hotell med centralt läge. Fin utsikt från vårt rum och en stor härlig terass med solsängar. Kanske lite väl opersonlig inredning och något märklig möblering, vi bodde i en "svit" med ett stort konferensbord mitt i rummet. Himla trevlig restaurang med uteservering vid vattnet och bra frukost.

Datum för vistelsen: juni 2019
3  Tack william_atom
Omdömet skrevs 3 januari 2020

Mycket bra service, inte för på men väldigt duktig och serviceminded. Föreslog att göra den huvudrätt vi beställt till ett barn mindre (hamburgare) till en lägre kostnad utan att vi bad om det. Såå bra! Väldigt god mat och härlig miljö. I like och kommer gärna igen!

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack 21emkl