“Mr”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Trysil Municipality, Norge
1 omdöme
“Mr”
Omdömet skrevs 16 maj 2018 för en vistelse i maj 2018

Lägenheten var ljus och fin. Köket är nyrenoverat och väldigt bra. Sängarna var nya och sköna. Vi bodde här i 4 nätter under en golfsemester och skulle absolut tänka oss att bo här igen.
Servicen från Roomservice var utmärkt då dom hjälpte oss snabbt och enkelt med alla våra frågor.
Tusen tack för sköna dagar i Pto Banus

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera